مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل گفت: یادمان شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه منا در استان اردبیل احداث ‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 22 October 2016

 به گزارش تابناک اردبیل، عبدالله مددی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل اظهار داشت: توسعه یادمان شهدای مدافع حرم در استان اردبیل امری ضروری و مهم است و انتظار می‌رود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این یادمان در استان اردبیل احداث شود.

وی افزود: شهدای حادثه منا یکی دیگر از ضرورتهایی است که بایستی توسعه یابد و در ایام حج مورد توجه قرار گرفتن این شهدا کافی نبوده و باید برای احداث این دو یادمان اقدامات اساسی انجام شود تا بتوانیم با تدارک دیدن یادمانهای شایسته‌ای فرهنگ ایثار و شهادت را به همگان به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل گفت: با برنامه‌های انجام شده معرفی آدرسهای بازرگانی و تبلیغاتی در استان اردبیل با نام شهیدان انجام می‌شود و علاوه بر آن با تغییر نام خیابانها به نام شهیدان می‌توانیم توجه خود به این شهدای ارزشمند و فداکار را نشان دهیم.

مددی بیان کرد: خاطرات خانواده شهدا بایستی در زمان مقرر ثبت شود چرا که برخی از والدین شهدا سن بالایی دارند و نیاز است برای در اختبار داشتن خاطرات این شهیدان اقدامات مربوط را انجام دهیم تا بتوانیم در مدت زمان کوتاهی خاطرات این شهیدان والامقام را جمع‌آوری کنیم.

وی اظهار کرد: صداوسیمای استان اردبیل ثبت خاطرات جانبازان و سرداران را در دستور کار قرار داده و نیاز است با در اختیار داشتن بودجه مناسب به ثبت این خاطرات بپردازیم و برنامه‌ریزیهای لازم را انجام دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار