مدیرکل پست استان اردبیل از مبادله بیش از 10 میلیون مرسوله پستی در قالب ترافیک صادره و وارده در یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 23 October 2016

به گزارش تابناک ردبیل، احمد عبداللهی در نشست بررسی مشکلات پست اردبیل از مبادله بیش از 10 میلیون مرسوله پستی در قالب ترافیک صادره و وارده در یک سال گذشته خبر داد.

وی اظهار کرد: در شش ماهه امسال ترافیک صادره پست بیش از دو میلیون و 290 هزار و ترافیک وارده نیز دو میلیون و 470 هزار مرسوله بوده است.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه سرانه پستی در استان اردبیل در نیمه اول امسال به دو مرسوله رسیده است، تصریح کرد: ما در سند تک برگی ملکی 9 هزار و 190 مرسوله، خرید اینترنتی بیش از 34 هزار مرسوله، پست پیشتاز 254 هزار مرسوله و پست ویژه نیز 19 هزار و 360 مرسوله را با تلاش همکاران جابه‌جا کرده و به دست صاحبانشان رسانده‌ایم.

عبداللهی از ارائه کد پستی 10 رقمی از طریق اینترنت، راه‌اندازی سرویس چاپ تمبر شخصی و همچنین راه‌اندازی سرویس پست ویژه درون شهری خبر داد و گفت: ‌ایجاد بانک اطلاعاتی پست یافته‌ها و ارائه خدمات مرتبط با آن جز اولویت‌ها بوده است.

وی به نوسازی ناوگان حمل و نقل و ارتقای تجهیزات اداری و پستی اشاره کرد و افزود: در این مدت بازسازی و زیباسازی ساختمان‌های پست و تعمیرات اساسی در آن در اولویت قرار گرفته است.

عبداللهی بهنگام‌سازی بانک اطلاعاتی کد پستی 10 رقمی را با ثبت 550 هزار رکورد اطلاعات یادآور شد و بیان کرد: نقطه‌گذاری بیش از 191 هزار مکان شهری و 260 هزار ساختمان شهرها برای اجرای طرح جی.ان.آی.اف در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین از ترغیب و تشویق مردم برای خرید و فروش اینترنتی با همکاری شرکت‌های طرف قرارداد خبر داد و اضافه کرد: در نیمه اول امسال بیش از 18 هزار مورد فروش اینترنتی انجام شده و ما به هم استانی‌ها ارائه خدمات کردیم.

عبداللهی ضرورت فرهنگسازی و نهادینه شدن خرید و فروش اینترنتی را در استان با عواید مالی و تجاری فراوان یادآور شد و ادامه داد: با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مستقر در سطح آی.سی.تی‌های روستایی امکان بازاریابی در سطح ملی فراهم می‌آید.

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: ‌ما تلاش کردیم تا با ارتقای بهره‌وری عوامل تولید و منابع در اختیار از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت‌های قابل تحسینی را در سطح شبکه و استان شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار