خلیل محبت‌ خواه در گفت‌و گو با فارس در واکنش به مسائل مطرح شده از زبان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده چهار ماه پیش به استاندار اردبیل درخواست تعیین یک مدیر جدید برای مجموعه راه و شهرسازی اردبیل را مطرح کردم ولی در این مدت به رغم معرفی برخی گزینه‌ها گزینه نهایی از سوی وزارت راه و شهرسازی تعیین نشده است و بنده همچنان در این مسئولیت با قوت و قدرت مشغول انجام وظیفه هستم.

وی افزود: تا زمانی که گزینه جایگزینی بنده معرفی نشده و آیین معارفه‌ای برگزار نشود بنده همچنان در مسئولیت خود با قوت و قدرت حاضر هستم و استعفای بنده نیز در این مسئولیت شایعه‌ای بیش نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استعفا نداده‌ام و در ۴ ماه گذشته که پیشنهاد تغییر مدیریتی در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل را داده‌ام با تمام توان در سنگر خدمت حاضر شدم.

محبت‌خواه تصریح کرد: بنده در دیداری که با مجمع نمایندگان استان و استاندار داشتم صحبت‌هایی مبنی بر تغییر و جابجایی مدیریت در راه و شهرسازی استان مطرح شده ولی در این مدت اتفاق خاصی رخ نداده و بنده همچنان تلاش می‌کنم تا در حوزه کاری و مسئولیتی که بر عهده بنده است بتوانم به وظایف و کارهای محوله با قوت و قدرت ادامه دهد.