مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل از احداث و تکمیل سه خیابان جدید و بازگشایی یک خیابان در این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۳۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 21 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، جابر محمدی افزود: شهر اردبیل دارای بافتی قدیمی می باشد و خیابان های کنونی این شهر با توجه به افزایش جمعیت و خودرو پاسخگوی عبور و مرور نیست.
 
وی گفت: در این راستا شهرداری اردبیل اقدام به احداث خیابان های جدید در برخی خیابان های این شهر کرده که سهم منطقه چهار در این امر احداث سه خیابان جدید و یک مورد بازگشایی است .
 
وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه احداث خیابان سید صدرالدین مابین خیابان اصلی وحدت و جاده جدید مغان ، خیابان داروپخش حدفاصل بزرگراه شهدا و بزرگراه بسیج(کمربندی دوم) و خیابان محلاتی حدفاصل بزرگراه شهدا تا پشت بیمارستان تامین اجتماعی( میدان وحدت) است که با 18میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل می باشد.
 
مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل گفت: در این خیابان ها 21هزار مترمربع آسفالت ریزی و بالغ بر 19هزار مترمکعب زیرسازی انجام گرفته است .
 
محمدی با اشاره به اینکه برخی خیابان ها و معابر در سطح شهر اردبیل به دلیل ناهماهنگی در ساخت و سازها فاقد زیبایی ظاهری هستند ،افزود: بازگشایی ها علاوه بر تسهیل عبور و مرور در امر زیباسازی بصری شهری نیز می تواند موثر باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار