مدیرعامل استعفا کرد
به دنبال اتفاقات اخیر در تعطیلی تمرینات و حضور نیافتن بازیکنان در تیم آبی‌پوشان، با استعفای مدیرعامل تنها نماینده اردبیل در فوتبال دسته دو وضعیتی قرمز پیدا کرد.
کد خبر: ۳۳۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 22 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در حالی حیدری مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان در کمتر از 5 ماه مسؤولیت مدیرعاملی باشگاه آبی‌پوشان بعد از خرید امتیاز تیم شهرداری کناره‌گیری کرد که او در اولین مصاحبه خود مدعی شده بود تیم آبی‌پوشان را در قامت یک قهرمان در لیگ دسته دو روانه مسابقات کرده و به اوضاع این تیم سرو سامان خواهد داد.

آبی‌پوشان از چند ماه پیش به دلیل عدم حمایت مدیرعامل این باشگاه و تامین نشدن منابع مالی وارد حاشیه‌های عجیبی شده که این تیم در نیم فصل اول با کسب تساوی‌های پی در پی نه تنها در جمع مدعیان بلکه در کنار فانوس به دستان لیگ دسته دو کشور است.

در حالی که شورا و شهرداری اردبیل تیشه به ریشه باشگاه شهرداری در واگذاری امتیاز این تیم بعد از سقوط به لیگ دسته دو به باشگاه آبی‌پوشان زده‌اند که به نظر می‌رسد با این استعفا دیگر اوضاع باشگاه آبی‌پوشان به عنوان تنها نماینده استان اردبیل در لیگ دسته دو بغرنج‌تر شود.

با استعفای حیدری مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان و غیرواقعی درآمدن وعده‌های او که فوتبال دوستان استان اردبیل را امیدوار کرده بود باید منتظر ماند و دید در نیم فصل دوم آبی‌پوشان با چه مدیریت و پشتیبانی راهی ادامه مسابقات لیگ دسته دو خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار