کارشناس ترک مدعی شد؛
یک روزنامه ترک نوشت: کردهای منتسب به «پ .ک.ک» به اراضی اشغال شده قره باغ رفته و در آنجا مستقر می شوند.
کد خبر: ۳۳۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 28 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل،‌"طرقوت ار" سیاستمدار معروف ترکیه در مصاحبه اخیر خود با روزنامه یئنی مساوات بیان داشته است: امروز کردهای منتسب به  «پ .ک.ک» به سرعت از کشورهای روسیه، ایران و ترکیه به اراضی اشغال شده قره باغ رفته و در آنجا مستقر می شوند. آنها با ساختن  ساختمان ها و خانه های جدید در اراضی اشغالی آذربایجان روز به روز شهرهای خالی آذربایجان را پر می کنند. حتی در شهر «کلبجر» منطقه ای به نام «کردستان طلائی» را بوجود آورده اند.

وی با در خصوص این واقعه با اشاره به همکاری نزدیک  «پ .ک.ک» با ارامنه ابراز کرده است: اگر دولت آذربایجان در این خصوص اقدامات لازم را انجام ندهد، ممکن است در آینده توان مقابله با آنها بسیار مشکل باشد.

به نوشته آران نیوز، عزیر جعفراف کارشناس مسایل نظامی در واکنش به این اظهارات نیز می گوید: امروز گروه تروریستی «پ.ک.ک.» با تحمل شکست سنگین در ترکیه، سوریه و عراق، تصمیم گرفته اند که به کشورهای دیگر فرار کنند. قره باغ کوهستانی نیز یکی از مناطق مناسب برای آنها به شمار می آید. البته باید توجه داشته باشیم که هم ارامنه و هم «پ.ک.ک.» از یک مرکز  اداره می شوند. ما باید این هشدار را جدی گرفته و برای مقابله با آن، اقدامات لازم را انجام بدهیم. چون مقابله با همکاری ارمنی و «پ.ک.ک.» می تواند برای ما مشکل تر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار