به گزارش تابناک اردبیل، رئیس سابق یکی از شعبات موسسه مالی اعتباری در یکی از شهرهای استان اردبیل، با سند سازی و جعل امضاء و اثر انگشت یک شهروند پارس آبادی به نام (تاروردی – م) بصورت غیرقانونی و بدون اجازه اقدام به برداشت‌ وام ۷۰۰ میلیون ریالی به نام این فرد کرده است.

به گزارش آران مغان، پسر این شهروند پارس آبادی در این باره به خبرنگار ما گفت: آقای ( ر – ح ) رئیس سابق یکی از شعبات موسسه مالی اعتباری در یکی از شهرهای شمالی استان اردبیل است که سال گذشته با ضمانت قرار دادن سندی به نام پدر من، اقدام به تهیه و برداشت وام ۷۰ میلیون تومانی از موسسه ای که زمانی رئیس آن بود کرد، بدون اینکه پدر من اصلا اطلاعی از قضیه ضمانت وامی این فرد داشته باشد.

وام- حقوق- بانک- پاداش-

وی افزود: آقای ( ر – ح ) با دستکاری قرارداد و ضمانت قراردادن پدر من، در کمال آرامش تمام اسناد و قرارداد وام را از طرف پدر امضا و اثر انگشت زده است و این در صورتی است که وثیقه ای که نزد موسسه موجود است جعلی بوده، چرا که اصل وثیقه دست ما است و با اینکه کلاهبرداری این فرد محرز و از سویی خودش هم به آن اعتراف کرده است اما هنوز در این باره اقدام قاطعی از سوی موسسه صورت نگرفته است.

این شهروند پارس آبادی ادامه داد: با تمام این پیگیری ها تاکنون جواب قانع کننده ای از سوی این موسسه به ما داده نشده است و هر بار میگویند که باید دادگاه تعیین تکلیف کند.

وی تصریح کرد: ما خواستار شفاف سازی و رسیدگی به تخلف این فرد که گفته میشه بخاطر این پرونده از موسسه مالی و اعتباری اخراج شده، هستیم که البته مستندات لازم را هم به مسوولان مربوطه ارائه داده ایم و ضمن آنکه از مجرای قضایی نیز موضوع را دنبال می کنیم.