طی دومین روز متوالی؛
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در اغلب مناطق استان تندباد وزیدن گرفته و در برخی مناطق استان سرعت آن به ۹۷ کیلومتر در ساعت رسیده است.
کد خبر: ۳۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 03 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، به گفته علی دولتی مهر، از شب چهارشنبه وزش باد در اغلب مناطق استان آغاز شده و زندگی عادی شهروندان را مختل کرده است.

وی افزود: وزش بادهای تند در اغلب مناطق استان موجب بارش خفیف باران شده بطوریکه بیشترین بارش باران با ۲۳ میلی‌متر در شهرستان کوثر به ثبت رسیده و در خود اردبیل نیز از شب گذشته شش میلی‌متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به تداوم وزش باد در اغلب مناطق استان اضافه کرد: سرعت باد در اردبیل ۷۴ کیلومتر بر ساعت، در مشگین شهر ۷۴ کیلومتر بر ساعت، در گرمی ۵۶ کیلومتر بر ساعت و در خلخال ۴۰ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

دولتی مهر بیشترین وزش باد را در مناطق مرکزی استان دانست و افزود: در فرودگاه اردبیل سرعت باد به ۹۴ کیلومتر بر ساعت، در سرعین به ۹۷ کیلومتر بر ساعت، در نیر به ۸۵ کیلومتر بر ساعت و در نمین به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

وی به تداوم بارش‌ها تا صبح روز شنبه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود از روز شنبه آسمان اغلب مناطق استان نیمه‌ابری بوده و هوای سرد حاکم شود.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار