کد خبر: ۳۳۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 05 December 2016
مسعود امامی یگانه روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر خسارت ها در مشگین شهر و گرمی اتفاق افتاده و از شهرستان های دیگر هنوز گزارش نشده است.
وی عنوان کرد: خسارت تند باد در مشگین شهر 20 میلیاردر یال و در گرمی مغان پنج میلیارد ریال برآورد شده که تلاش برای جبران این خسارت ها الزامی است .
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: عمده خسارت ها در مشگین شهر و گرمی به تاسیسات برق ،درختان سطح شهر ، ریزش دیوار و منازل مسکونی قدیمی در روستاها مربوط است .
امامی در خصوص خسارت تند باد به فضای سبز در مشگین شهر و گرمی گفت: تندباد موجب وارد شدن خسارت جدی به درختان داخل شهر در مشگین شهر شده بطوری که در اثر این تندباد بیشتر درختان کهنسال حاشیه خیابان ها ریشه کن شده است .
وی ادامه داد: به دنبال افتادن درختان کهنسال بر روی خطوط انتقال برق ماموران شهرداری و مدیریت برق مشگین شهر وارد عمل شده و در اسرع وقت نسبت به عادی سازی امور اقدام و از خاموشی های طولانی مدت جلوگیری کردند.
امامی اضافه کرد: در اثر این تند باد جریان برق در 50 نقطه شهر دچار آسیب شده بود که توسط مدیریت برق ترمیم و جریان برق برقرار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار