ورود یک سامانه سرد و برفی موجب تعطیلی مدارس در مناطقی از استان اردبیل شد.
کد خبر: ۳۳۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 06 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در حال حاضر در شهرستان های مشگین شهر، گرمی مغان ، اردبیل ، نیر ، نمین ، سرعین و خلخال و کوثر بارش برف و سرما حکمفرماست.
آموزش و پرورش استان اردبیل به علت شدید بودن بارش برف در شهرستان گرمی و مشگین شهر تمامی مقاطع تحصیلی در این شهرستان ها را تعطیل اعلام کرد.
هم اکنون دمای هوا به جز پارس آباد و بیله سوار مغان با سه و 2درجه بالای صفر در بقیه هشت شهرستان استان بین یک تا 6 درجه زیر صفر در نوسان می باشد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده های اردبیل-آستارا ، اردبیل- مشگین شهر، اردبیل- سرعین،
مشگین - پارس آباد ، مشگین- اهر، خلخال-اسالم و رضی - گرمی بارش برف در جریان است و رانندگان در گذر از این جاده ها باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که این وضعیت جوی امروز ادامه داشته و از فردا آسمان استان نیمه ابری بوده و دوباره از روز پنجشنبه در برخی از مناطق استان بارش برف شروع خواهد شد.
بر اساس این پیش بینی ، بین پنج تا 15 سانتیمتر برف در مناطق سردسیر استان خواهد بارید و دمای هوا در برخی از شهرستان ها تا 14 درجه زیر صفر رسیده و این وضعیت تا روز شنبه تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار