در پی بارش برف
بارش برف سنگین موجب لغو پروازهای فرودگاه اردبیل و نیز تعطیلی دانشگاههای این شهر در روز سه شنبه شد.
کد خبر: ۳۳۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 06 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل ، قرار بود امروز سه پرواز از فرودگاه اردبیل به مسیرهای اردبیل - مشهد ، اردبیل- تهران و بالعکس انجام شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.
دمای هوا در فرودگاه اردبیل در زمان فعلی سه درجه زیر صفر ثبت شده است.
دانشگاههای محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل نیز اعلام کرد که کلاس های این دانشگاهها در بعدازظهر تعطیل می باشد.
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز سه شنبه در سری بعد از ظهر در اردبیل، انگوت، گرمی و مشکین شهر تمامی مقاطع تحصیلی و در نمین پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شهر هیر پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل می باشد.
ورود یک سامانه سرد و برفی از بامداد سه شنبه موجب بارش برف و سرمای هوا در بخش های زیادی از استان اردبیل شده است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده های اردبیل - آستارا ، اردبیل - مشگین شهر ، اردبیل - سرعین ، مشگین شهر - پارس آباد ، مشگین - اهر ، خلخال - اسالم و رضی - گرمی بارش برف در جریان است و رانندگان در گذر از این جاده ها باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که این وضعیت جوی امروز ادامه داشته و از فردا آسمان استان نیمه ابری بوده و دوباره از روز پنجشنبه در برخی از مناطق استان بارش برف شروع خواهد شد.
بر اساس این پیش بینی بین پنج تا 15 سانتیمتر برف در مناطق سردسیر استان خواهد بارید و دمای هوا در برخی از شهرستان ها تا 14 درجه زیر صفر رسیده و این وضعیت تا روز شنبه تداوم خواهد داشت
.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
این صحرا ، فرودگاه بشو نیست حیف از عمر مردم که در انتظار این به اصطلاح پروازها هدر میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
http://www.mehreardebil.ir/View.aspx?nid=253&title=%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%B6%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار