مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: مطالبه‌گری حلقه مفقوده در مسیر توسعه استان است که باید در این زمینه، رسانه‌ها به یاری جامعه بیایند.
کد خبر: ۳۵۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 01 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ایمانعلی لطفی در نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه و استاندار اردبیل با تشکر از دیدگاه استاندار اردبیل درباره تعامل با رسانه‌ها اظهار داشت: اجرای پروژه‌های بزرگ نظیر راه‌آهن و پتروشیمی سالیان سال است در استان اردبیل آغاز شده ولی متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده که لازم است در این زمینه مسؤولان از طریق رسانه‌ها به طور شفاف پاسخگو باشند.

وی با اشاره به طرحی مبنی بر تشکیل مرکز مطالبات در استان گفت: راه اندازی مرکز مطالبات با همکاری مردم و صاحبان اندیشه می تواند در راستای پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم استان موثر واقع شود و در این راستا نقش رسانه‌های استان بسیار کلیدی خواهد بود.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها می توانند این مطالبات و خواسته‌ها را در جامعه منعکس کنند و از مسؤولان مربوطه پاسخ بخواهند تا شاهد پیگیری مستمر و حل مشکلات باشیم.

وی افزود: در عصر فرا ارتباطات امروزی رسانه‌ها قوی‌ترین ابزار برای ساماندهی امور مردم هستند و در جامعه انقلابی ما نیز رسانه‏‌ها با اطلاع رسانی صحیح، سالم، اخلاق‌مدارانه و دقیق می توانند نقش مهمی در بهبود وضعیت زندگی مردم ایفا نمایند.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه به استعدادهای بومی و منطقه‌ای عنوان کرد و افزود: بسیج فقط در 20 درصد پروژه‌های عمرانی و اجرایی کشور مشارکت می‌کند و در این نسبت تا کنون کارنامه درخشانی از خود نشان داده است.

مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل پاسخگو بودن را از نیازهای اصلی در بین مسؤولان استان برشمرد و تصریح کرد: مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرای باید خود را در مقابل انتقادهای صحیح پاسخگو بدانند و در این مورد رسانه‌ها نیز باید با نقد منصفانه در راستای پیگیری مطالبات مردم تلاش نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار