رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: طرح جمع‌آوری با اولویت تجهیزات ماهواره که در ملاء و منظر دید عموم نصب شده است، توسط پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری‌ها با دستور قضایی در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 01 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، محمدباقر حاجیلر در جلسه تبیین اثرات مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای در اردبیل اظهار داشت:‌ از باب پیشگیری از وقوع جرم از مردم فهیم و ولایی استان، عمل به منویات مقام معظم رهبری که در خصوص رخنه فرهنگی و ولنگاری فرهنگی هشدار داده بودند و مقابله با ابزار دشمن باید با اطلاع‌رسانی و تبیین موضوع شهروندان را ترغیب به جمع‌آوری داوطلبانه ماهواره بکنیم.

وی افزود: با توجه به امنیت مطلوب در سطح کشور در سایه تلاش‌های نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی و عدم امکان نفوذ مغرضان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران اکنون آنها از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای وارد منازل شده و اعتقادات دینی و بنیان خانواده را هدف قرار داده و به ترویج فساد، شرب خمر، مواد روان‌گردان و مواد مخدر مشغول هستند.

رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با بیان اینکه حجم ورودی پرونده‌ها به تشکیلات قضایی استان در این رابطه موید امر و هدف شبکه‌های ماهواره‌ای است، گفت: انتظار می‌رود مردم نیز در این زمینه آگاهی و هوشیاری لازم را داشته و با حساسیت نسبت به آثار و تبعات سوء استفاده از ماهواره تلاش کنند تا از این ابزار دشمنان برای متلاشی کردن کانون خانواده استفاده نکنند.

رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل بیان کرد: در کنار اقدامات فرهنگی در راستای جمع‌آوری داوطلباته تجهیزات ماهواره توسط مردم، در گام بعدی طرح جمع‌آوری با اولویت تجهیزات ماهواره که در ملاء و منظر دید عموم نصب شده است، توسط پلیس امنیت اخلاقی و کلانتریها با دستور قضایی در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آرتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
متشکریم ، تمام مشکلات شهرمان حل شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
امارهای اعلام شده نشانگر استفاده بیش از 70درصد مردم ازماهواره میباشد و اقدامات این چنینی بینتیجه است
مستقل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
با زود و اجبار نمیشه نظر مردمو تغییر داد وقتی برنامه مناسبی در صدا و سیما وجود نداره و تلوزیون پر شده از برنامه های غیرکیفی و سطحی ،مردم به ناچار به سراغ ماهواره میرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
اگر بلدید شغل و اشتغال برای مردم استان ایجاد کنید. ماهواره جمع کردن که یه بچه هم می تونه بره تو خونه ها جمعش کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار