مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی بوکس کشور 25 فروردین سال 96 در شهرستان گرمی مغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 05 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج صبح در نشست با فرماندار گرمی مغان اظهار کرد: این شهرستان به دلیل داشتن قابلیت‌های مختلف می‌تواند به عنوان پایلوت توریسم ورزشی در استان مطرح شود.

وی با برشماری ظرفیت‌های ورزش‌های جمعی همچون کوهنوردی در گرمی افزود: اکثر باشگاه‌های گرمی در رشته‌های مختلف ورزشی استاندارد نبوده و نیازمند بهسازی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل  با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار استاندارد کردن اماکن ورزشی گرمی مغان در دستور کار است، بیان کرد: نبود باشگاه استاندارد در این شهرستان یکی از دلایل کمرنگ بودن برگزاری مسابقات کشوری و منطقه‌ای در این شهرستان است.

بهتاج از برگزاری مسابقات کشوری سال آتی بوکس در گرمی خبر داد و گفت: وجود استعداد رشته‌های رزمی علی‌الخصوص بوکس در گرمی و حضور ورزشکاران در ترکیب ملی یک ظرفیت برای کل استان است.

وی کمبود اعتبار را بزرگترین آفت توسعه ورزشی در استان عنوان کرد و افزود: در مقایسه با سایر استان‌ها اعتبار ورزشی اردبیل کمتر از 10 میلیارد ریال است.

فرماندار گرمی نیز در این نشست یادآور شد: با توجه به کمبود اعتبارات شهرستانی، اخذ ردیف اعتبارات ملی برای افزایش و بهبود باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان در اولویت قرار گیرد.

ابراهیم امامی اظهار کرد: تنها استخر سرپوشیده شهرستان طی سالیان اخیر به دلیل بی‌توجهی وضعیت اسفناکی داشته و بهسازی و راه‌اندازی مجدد آن خواسته به حق اهالی ورزش دوست گرمی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار