کد خبر: ۳۵۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 07 January 2017

سرمربی تیم آذردان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به کسب این پیروزی به جایگاه پنجم جدول رده‌بندی صعود کردیم و شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات خواهیم داشت.

مصطفی سیّدسلطانی افزود: در مقابل تیم فوتبال دخانیات گیلان، در دقایق ابتدایی مسابقه با بدشانسی و بی‌دقتی بازیکنان یک گل خیلی بد دریافت کردیم، اما بعد از دریافت گل، بازیکنان بازی مناسبی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان مزد زحمات خود را گرفتند.

وی تصریح کرد: با آغاز نیمه دوم بازیکنان مسائل تکنیکی و تاکتیکی تمرین شده را به خوبی اجرا کردند و چندین فرصت صد در صد گل‌زنی ایجاد کردند که با کمی دقت و خوش‌شانسی گل‌های بیشتری را نیز می‌توانستیم به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم آذردان اردبیل ادامه داد: در مقابل نماینده استان گیلان با گل‌های فرید احدی، سینا کاظمی و برهان عابد به هدف خود که کسب تمام امتیازات این دیدار خانگی بود دست یافتیم و امیدوار به ادامه روند موفقیت‌آمیز تیم در ادامه این مسابقات هستیم و با  پیروزی در هفته آینده راه صعود به دور بعدی مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور را هموارتر خواهیم کرد.

سیّدسلطانی عنوان کرد: دیدار بعدی تیم فوتبال آذردان اردبیل مقابل تیم شهرآشوب ساری روز چهارشنبه 29 دی‌ ماه در ورزشگاه علی دایی اردبیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از هفته دهم لیگ دسته یک جوانان کشور، دیدار تیم‌های آذردان اردبیل با دخانیات گیلان با پیروزی 3 - 1 نماینده استان اردبیل به پایان رسید تا با نزدیک‌ شدن به هفته‌های پایانی مسابقات، حسّاسیت این مسابقات نیز بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار