مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این استان آماده میزبانی جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ است.
کد خبر: ۳۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 09 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج در جلسه ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای آسیا در اردبیل تصریح کرد: میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ به کشور جمهوری اسلامی ایران واگذار شده و قرار است دو استان مشترکا میزبان این مسابقات باشند.

وی افزود: دو گزینه شامل استان های اصفهان و یزد و استان های اردبیل و آذربایجان شرقی برای میزبانی مطرح شده که استان اردبیل قویا آماده میزبانی این مسابقات است و امید می رود میزبانی آن به استان اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به برگزاری مسابقات شطرنج جام فجر در قالب بین‌المللی به میزبانی استان اشاره کرد و متذکر شد: این مسابقات در دهه فجر امسال برگزار می شود.

بهتاج همچنین به پذیرش میزبانی مسابقات آسیایی والیبال اشاره و تاکید کرد: با پیگیری های صورت گرفته این مسابقات در ۱۲۰ ۲۰ اردیبهشت ماه در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی آماده سازی دو سالن تختی و رضازاده برای برگزاری این مسابقات را یادآور شد و گفت: سالن شش هزار نفری رضازاده ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وامید می رود با همکاری دستگاه ها و تخصیص اعتبار مناسب سالن تختی نیز تا بهمن ماه به اتمام برسد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تمرین تیم‌های ورزشی سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان پیش‌بینی شده و برای اسکان تیم‌های ورزشی نیز دو هتل لاله و چالدران سرعین در نظر گرفته شده است.

بهتاج افزود: همچنین هتل‌های کوثر و شورابیل برای محل اسکان داوران و عوامل اجرایی تیم‌ها پیش‌بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد تجربه نخست استان اردبیل در برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی دستاوردهای مطلوبی به دنبال داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار