مراسم یادبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استان، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 12 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مراسم یادبود ارتحال آیت‌الله سیداکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استان، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد و مردم ولایتمدار اردبیل امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره عالم وارسته، آیت‌الله هاشمی این شخصیت انقلابی کشور به مسجد سرچشمه آمده بودند تا دین خود را نسبت به این عالم وارسته ادا کنند.

امروز مراسم یادبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به صورت باشکوه و با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار اردبیل برگزار شد به طوری که علاوه بر مسجد سرچشمه اردبیل خیابان‌های اطراف این مسجد و منتهی به میدان سرچشمه نیز مملو جمعیت بود و همه به نوعی عشق و ارادت خود را به این شخصیت والامقام انقلاب اسلامی نشان دادند.

امروز از گوشه کنار استان اردبیل از مناطق شهری گرفته تا بخش و روستا برای شرکت در مراسم یادبود آیت‌الله هاشمی به مسجد سرچشمه آمده بودند و با اجرای مداحی و برنامه‌های مختلف یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی در اردبیل گرامی داشته شد و حاضران با اشک و ماتم در غم از دست دادن این شخصیت وارسته انقلابی به سوگ و عزا نشستند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در استان شدن اردبیل نقش اساسی داشت از جایگاه بسیار بالایی در بین مردم برخوردار است که امروز مردم ولایتمدار این دیار با برگزاری مراسم یادبود این شخصیت والامقام دین خود را به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ادا کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار