در چارچوب هفته سی و هفتم لالیگا، بارسا به مصاف اتلتیکو رفت و رئال مقابل اسپانیول قرار گرفت که در نهایت بارسا با غلبه بر اتلتیکو مادرید یک هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان لالیگا شد.
کد خبر: ۳۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 18 May 2015

به گزارش تابناک یزد، هفته‌های پایانی لالیگا با حساسیت بالای در صدر و انتهای جدول پیگیری می شود. در چارچوب هفته سی و هفتم و از ساعت 21 و 30 دقیقه در 2 دیدار همزمان بارسا در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون به مصاف اتلتیکو رفت و رئال مقابل تیمی از منطقه کاتالان، اسپانیول قرار گرفت.

در نهایت بارسلونا که از ابتدای فصل کش و قوس فراوانی با رئال مادرید در صدر جدول داشت به لطف درخشش مسی و دیگر ستارگان نامدار خود با پیروزی که مقابل اتلتیکو مادرید کسب کرد برای بیست و سومین بار عنوان قهرمانی لالیگا را به خود اختصاص داد.

اتلتیکو مادرید صفر - بارسلونا یک

مسی در دقیقه 65 تک گل بازی و قهرمانی بارسا را به ثمر رساند.

 اتلتیکو با این نفرات بازی را آغاز کرد:

اوبلاک، خوان فران، خیمینز، گودین، سیکیه را، آردا توران، ماریو سوارز، گابی، کوکه، ‏گریزمان، فرناندو تورس

سیستم:1-3-2-4

بارسابا این نفرات پا به میدان گذاشت:

براوو، دنی آلوس، پیکه، ماسکرانو، جوردی آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، نیمار، سوارز، مسی

سیستم:3-3-4

 رئال مادرید که با تساوی مقابل والنسیا در هفته گذشته شانس خود را برای قهرمانی به حداقل رسانده بود در این دیدار فقط در صورت باخت بارسا و پیروزی مقابل اسپانیول می توانست شانس قهرمانی خود را زنده نگه دارد که با پیروزی بارسا مقابل نماینده دوم شهر مادرید این پروژه به بن بست ختم شد تا رئال مادرید با آنچلوتی فصلی خالی از جام را سپری کند.

اسپانیول یک - رئال مادرید 4

گل‌های بازی را مارسلو در دقیقه ،72 رونالدو 3 گل در دقایق 59، 83 و 90 برای رئال و تک گل اسپانیول را استوانی در دقیقه 73 به ثمر رساند.

رئال با این نفرات پا به میدان گذاشت:

کیکو کاسیا، ویکتور آلوارز، کولوتو، مورنو، آربیا، آلوارو گونزالس، خاوی لوپز، آبراهام، ‏ویکتور سانچز، کایسدو، سرخیو گارسیا

سیستم:2-1-4-3

رئال: ناواس، کارواخال، واران، په په، مارسلو، کروس، ایسکو، خامس، بیل، بن‌زما، کریس رونالدو

سیستم: 3-3-4

در صدر جدول گلزنان لالیگا رونالدو با 45 گل در صدر و مسی با 41 گل در مکان دوم قرار دارد. بدین ترتیب رونالدو در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار گرفت.

در هفته آینده بارسا مقابل لاکرونیا قرار می گیرد و رئال به مصاف ختافه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار