شهردار اردبیل گفت: این مجموعه آماده مشارکت در مکان‌یابی خانه‌های بهداشت با محوریت مناطق محروم است.
کد خبر: ۳۶۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 15 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل می‌تواند با هدف ارتقا خدمات بهداشتی مکان‌یابی مناسبی از خانه‌های بهداشت در مناطق کم برخوردار شهر داشته باشد.

وی افزود: این مجموعه در سال های گذشته خدمات پیشگیرانه‌ای را در رابطه با سلامت شهروندان اتخاذ کرده  است تا بتوان به شعار «شهروند سالم، شهر سالم» دست‌یافت.

به گفته شهردار اردبیل  از جمله اقدامات جمع‌آوری معتادان متجاهر است که فراتر از مسئولیت قانونی شهرداری اردبیل انجام شده است.

به گفته لطف‌اللهیان از سال گذشته با کمک مؤسسات خیریه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر آغاز شده و هیچ هزینه‌ای به جهت ساخت مرکز نگه‌داری نیز از مؤسسات دریافت نشده است.

وی اجرای این مهم را در راستای مسئولیت فرهنگی شهرداری اردبیل دانست و گفت: علاوه بر این برای اینکه چهره عمومی شهر از وجود معتادان متجاهر متأثر نشود، این طرح اجرا شده است.

شهردار اردبیل اقدام دیگر را توسعه فضاهای سبز شهری با هدف نشاط‌آفرینی و ارتقا مؤلفه‌های سلامت روانی دانست و افزود: در طول سال گذشته ۲۰ میلیون تومان برای بهسازی و توسعه فضاهای سبز هزینه شده است.

لطف‌اللهیان همچنین به اجرای رینگ سلامت در پیرامون دریاچه شورابیل اشاره کرد و بیان داشت: پنج کیلومتر از چمن مصنوعی مسیر پیاده‌روی از هفت کیلومتر طول آن تاکنون اجرا شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار