مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تاکنون هیچ مرجع علمی خطرناک بودن دکل‌های مخابراتی برای انسان را اثبات نکرده است.
کد خبر: ۳۶۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 17 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رزمی در جلسه هم‌اندیشی مسوولان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرستان کوثر افزود: برخی نگرانی ها و طرح مطالب مختلف در زمینه مضرات دکل های مخابراتی بی مورد است.
 
وی همچنین در زمینه جانمایی دکل های مخابراتی گفت: برای جانمایی یک دکل موافقت مالک و مجوز شهرداری لازم است و با وجود آن طبق قانون مشکلی وجود نخواهد داشت.
 
وی در خصوص وضعیت پوشش تلفن ثابت در استان اردبیل افزود: 100 درصد مناطق شهری استان زیرپوشش تلفن ثابت بوده و همچنین تمام روستاهای بالای 20 خانوار برخوردار از تلفن ثابت هستند.
 
وی ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی را 13 درصد اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود با برنامه ‌ریزی‌های لازم بیشتر مناطق استان از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.
 
رزمی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد اشتغال در حوزه آی سی تی گفت: با گسترش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق بیشتری از استان شاهد ارائه خدمات بیشتری به مردم و افزایش اشتغال خواهیم بود.
 
او با بیان اینکه تا پایان سال شهرستان کوثر از نسل سه اینترنت بهره مند خواهد شد، افزود: در مرحله دوم طرح توسعه اینترنت نیز پوشش 500 روستای دیگر در اولویت قرار دارد که 30 روستای آن مربوط به شهرستان کوثر است.
 
فرماندار کوثر نیز در این نشست گفت: این شهرستان با توجه به پراکندگی روستاها نیازمند توجه ویژه مسوولان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
 
علیرضا علیپور افزود: توسعه زیر ساخت ها در روستاها عامل مهمی در کاهش هزینه های غیر ضروری است.
 
در این نشست در زمینه برخی از مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات از جمله زیرساخت اینترنت پرسرعت ، تلفن های همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و افزایش ظرفیت تلفن های ثابت در شهرستان کوثر بحث و تبادل نظر شد.
 
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار