سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در آینده‌ای نزدیک پارک بانوان در اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 17 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در جلسه بررسی طرح مطالعاتی"مکان‌یابی و طراحی بوستان نشاط و عفاف بانوان" در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرارداد طرح مطالعاتی"مکان‌یابی و طراحی بوستان نشاط و عفاف بانوان" بین جهاد دانشگاهی استان اردبیل و شهرداری اردبیل منعقد شده و در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

وی افزود: احداث پارک مخصوص بانوان یکی از برنامه‌های شهرداری اردبیل است که این طرح با هدف تامین فضای تفریحی و ورزشی، تقویت روحیه شادی و نشاط، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی و شادابی بانوان در محیطی امن انجام می‌شود.

 سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی برای بانوان امری لازم و ضروری است که باید نیازسنجی‌های لازم برای بهره‌مندی بانوان از فضای تفریحی انجام شود تا بتوانیم از این طریق محیطی آرام و امن را برای آنان فراهم سازیم.

اوچی اردبیلی بیان کرد: متخصصان و پژوهشگران مرکز خدمات تخصصی مطالعات شهری جهاددانشگاهی استان اردبیل با همکاری شهرداری اردبیل نسبت به مکان‌یابی و تهیه نقشه و طرح پارک اقدام خواهند کرد تا شرایط از هر لحاظ سنجیده شده و بهترین مکان برای احداث پارک انتخاب شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در آینده‌ای نزدیک برسیم و بانوان را از حق مسلمشان برخوردار سازیم، چرا که در وضعیت کنونی بانوان در کنار کار و اشتغال فرصتی را برای به دست آوردن آرامش و سلامتی نیاز دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار