معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل با تاکید بر نقش مهم نورپردازی در زیباسازی و جلوه‌گری شهر، از تلاش مجموعه شهرداری برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت نورپردازی در زیباسازی شهر اردبیل خبر داد .
کد خبر: ۳۶۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، سید‌رضا شمس با اعلام این خبر و با بیان اینکه در فرایند ادراک محیط، حس بینایی بیشتر از سایر حواس پنجگانه دخالت دارد، از عنصر نور به عنوان یکی از عناصر ادراک بصری نام برد و افزود: با توجه به تفاوت خوانایی و زیبایی شهرها در روز و شب می توان گفت که هدف از نورپردازی و زیباسازی فضاهای شهری، تشویق مردم به حضور پایدار در فضاهای مذکور است .

وی تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به تاکیدات شهردار محترم اردبیل، جهت ساماندهی جداره‌ها و جذابیت بخشی بیشتر به شهر به ویژه در شب، معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل نسبت به طراحی و اجرای پروژه‌های نورپردازی ورودی جدید شورابیل و عمارت شهرداری اردبیل اقدام کرده است .

شمس با اذعان به اینکه شب‌های اردبیل را نورانی‌تر می کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین طرح هایی مانند نورپردازی خیابان معلم، میدان مادر و پل‌های عابر پیاده واقع در سطح شهر و نیز تعداد زیادی پروژه نورپردازی دیگر با نظارت سر ناظر و مدیر پروژه‌های تاسیسات الکتریکی این حوزه، پیگیری و اجرا می گردد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار