اردبیل – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای ۵۸ درصد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 19 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی آخرین وضعیت عملکرد ستاد تسهیل اردبیل گفت: این ستاد تاکنون ۴۹ جلسه تشکیل داده و ۴۱۹ واحد تولیدی در جلسات مورد بررسی قرار گرفتند.

وی تعداد مصوبات ستاد را ۴۷۵ مورد برشمرد و گفت: ۲۷۴ مصوبه شامل ۵۸ درصد اجرا شده و ۲۰۱ مورد باقی‌مانده نیز در حال اجرا است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیشترین مشکل واحدها تولیدی یعنی ۲۴۵ واحد با بانک‌ها بوده و به غیر از آن بیشترین آمارها نشان می‌دهد ۲۶ واحد با شهرک‌های صنعتی، ۴۰ واحد با محیط‌زیست و ۲۱ مورد با تأمین اجتماعی مشکل داشتند.

عاملی هدف ستاد تسهیل را بررسی واحدهای راکد و متوقف دانست و گفت: در واقع وضعیت واحدها بررسی شده تا در صورت نیاز با تزریق تسهیلات مناسب بتوان واحد تولیدی را از وضعیت راکد خارج کرد.

وی اعطای تسهیلات را منوط به ثبت‌نام در سایت بهین یاب دانست و گفت: تاکنون ۴۲۶ طرح صنعتی در سایت ثبت‌نام کردند که بررسی شده که اگر به ۳۶۵ مورد منابع تزریق شود مانع از رکود خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در عین حال به ثبت‌نام ۶۵۳ طرح کشاورزی اشاره کرد و افزود: از این میزان نیز ۵۸۵ طرح نیازمند تسهیلات شناسایی شده است.

به گفته عاملی تاکنون ۱۰۷ طرح صنعتی و ۱۵۷ طرح کشاورزی تسهیلات دریافت کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار