فرماندار گرمی ‌مغان گفت: بزرگراه قفقاز شاهراه ارتباطی دشت زرخیز مغان به مرکز استان خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 21 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ابراهیم امامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهسازی گرمی مغان اظهار کرد: آغاز  طرح چهاربانده کردن 5 کیلومتر ورودی شهر گرمی از محل اعتبارات استانی و شهرستانی آغاز می‌شود.

وی افزایش مهاجرت را بزرگترین مشکل شهرستان گرمی مغان دانست و افزود: از 4444 پروانه صادر شده در سطح استان اردبیل تنها 180 پروانه متعلق به این شهرستان است که در مجموع 3 درصد کل پروانه است.

فرماندار گرمی ‌مغان  از زیرسازی راه ارتباطی 7 روستای بالای 50 خانوار گرمی خبر داد و گفت: راه ارتباطی 27 روستای بالای 50 خانوار نیاز به آسفالت‌ریزی دارد که در این زمینه توجه ویژه مسؤولان را می‌طلبد.

امامی بیان کرد: بر اساس آمار تعداد روستاهای این شهرستان در استان و کشور در سطح بالایی است و به همین علت باید در حوزه راهسازی تلاش دوچندان انجام شود.

وی یادآور شد: حرکت‌های خوبی در حوزه راهسازی مرکز و جنوب استان در حال انجام است و لازم است به مطالبات اهالی شمال استان نیز توجه شود.

فرماندار گرمی ‌مغان از روشنایی 3 کیلومتر گردنه شرفه در راه ارتباطی گرمی به اردبیل خبر داد و افزود: نصب تیرهای روشنایی 3 کیلومتر گردنه شرفه انجام شده بود و خوشبختانه برای تکمیل 3 کیلومتر بعدی نیز پیمانکار انتخاب شده و به زودی اجرایی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار