با وجود گذشت یک ماه از انتصاب؛
به رغم گذشت یک ماه از انتصاب ناصر نصیری به سمت معاون سیاسی استاندار اردبیل، تاکنون مقامی از وزارت کشور برای معارفه او به اردبیل نیامده است.
کد خبر: ۳۶۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 22 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، چهارم دی ماه جاری بود که به پیشنهاد استاندار اردبیل و با حکم وزیر کشور، ناصر نصیری به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل منصوب شد.
از زمان انتصاب نصیری به این سمت، هیچ خبری درباره طاهر شریفی، معاون سیاسی سابق استاندار و مسئولیت او منتشر نشده است.
این در حالی است که پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، کماکان طاهر شریفی را به عنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی می‌کند و نامی از ناصر نصیری در سایت رسمی استانداری وجود ندارد.

 

مطابق بر روال معمول، برای معارفه و تودیع معاونان سیاسی استانداری ها، معاون سیاسی وزیر کشور یا یکی از معاونان او حضور پیدا می‌کند اما با وجود گذشت یک ماه از حکم انتصاب معاون سیاسی جدید استانداری اردبیل، خبری از مراسم نیست.

استانداری اردبیل در واکنشی سریع به این خبر، صفحه مربوط به مشخصات معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار را اصلاح و با حذف اطلاعات مربوط به معاون سابق، اطلاعات ناصر نصیری معاون جدید را هر چند ناقص، در این صفحه بارگذاری کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
این مستندسازی تابناک ، مچ گیری بسیار جالبی بود که دل خیلیها راخنک کرد ولی این تنهایک نمونه از...متعددیست که دراستانداری اتفاق میافتد چندساله که جمعی ازبهترین نیروهای استانداری بایکوت شده اند.. درعوض ، عده ای تازه به دوران رسیده ازبیرون وارد شده اندومشغول یکه تازی هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار