مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از افتتاح ۱۳ خانه هلال در مراکز بخش‌ها و دهستان‌های استان هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 22 January 2017

بهرام غیبی تصریح کرد: خانه‌های هلال با هدف استقرار نیروی انسانی و تجهیزات امدادی در مراکز بخش‌ها و روستاها فعال می‌شوند.

وی افزود: در هر بخش و دهستانی اتاقی در اختیار هلال‌احمر استان قرار گرفته، خانه هلال در ابتدا به صورت موقت و سپس به صورت دائمی فعال شده و تجهیزات امدادی به خانه‌ها اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به کلنگ زنی محل استقرار بالگرد امدادی در کنار فرودگاه اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: در نظر داریم در صورت رفع مشکلات اداری محل احداث ساختمان تجاری خدماتی هلال‌احمر در میدان شریعتی کلنگ زنی شود.

غیبی افزود: زمین این ساختمان از سوی خیر اردبیلی احداث شده و قرار است سه‌طبقه از آن برای ایجاد مرکز درمانی و مابقی برای راه‌اندازی مراکز تجاری و خدماتی اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این درمانگاه تخصصی هلال‌احمر نیز آماده بهره‌برداری در دهه فجر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به فعالیت ۲۳ تیم درمان اضطراری و یک تیم درمان صحرایی در استان اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از هزار نفر خدمات درمانی و توان‌بخشی دریافت کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار