شوالیه آواز ایران مطرح کرد:
شهرام ناظری گفت: صدا و سیما 37 سال است که آثارمن را بدون پرداخت هیچگونه حق و حقوق با کپی رایت، بدون اجازه و بدون قرار داد پخش می کند.
کد خبر: ۳۶۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۳ 23 January 2017
به گزارش خبرنگارتابناک در مراسم اختتامیه جشنواره اقوام ایرانی شهرام ناظری افزود:در جهت برپایی این جشنواره هیچگونه برنامه ریزی منسجم و درست صورت نگرفته و،من تا پنج روز قبل،  از برگزاری جشنواره و تجلیلی که برای من در نظر گرفته شده بود اطلاع نداشتم.وی خاطر نشان کرد:هرچند که ما هنرمندان عادت نکرده ایم که در ایران از ما تجلیل شود اما تجلیل در کرمانشاه که زادگاه من است برای من بسیار ارزشمندو گرانبهاست. 
وی تصریح کرد: انتظار دارم که در آینده براب برگزاری چنین برنامه هایی برنامه ریزی منسجم تر و دقیق تری انجام شود که در شان فرهنگ و هنر کرمانشاه باشد.
ناظری در ادامه گفت:این نشان، بهترین جایزه زندگی من است من نیز مانند خیلی های دیر می توانستم به کشورهای دیگر بروم ولی قلبم برای ایران و ایرانی می تپدولی متاسفانه شرایط کشور طوری است که افرادی هم پیدا شوند که بخواهند کاری انجام دهندعده ای سنگ اندازی می کنند و چوب لای چرخ آنان می گذارند ومانع خواهند شد.
شوالیه آواز ایران زمانی که از طریق مجری برنامه متوجه پخش زنده مراسم از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه شد، اعتراض و تاکید کرد: 37 سال است که صدا و سیما نرفته ام و اگر میدانستم آنها هم می آیند نمی آمدم.هنرمندان 37 سال است از صدا و سیمای که باید خانه آنها باشد محروم هستند چون صدا و سیما نتوانست محیطی درست کند که ما بتوانبم به آنجا برویم و کار انجام دهیم.
ناظری در پایان وقتی با درخواست مردم برای اجرای یک قطعه روبرو شد، صراحتا تاکید کرد درصورتی اجرا می کنم که صدا و سیمادوربین های خود را خاموش کند پخش نکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار