کد خبر: ۳۶۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 23 January 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه مرخصی مهدی هاشمی مدت زمان نداشت، مطرح کرد: اتمام مدت مرخصی هنوز به مهدی هاشمی ابلاغ نشده است.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا در باره صحبت روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر اینکه مرخصی مهدی هاشمی به پایان رسیده است ، گفت: من امروز (دوشنبه) در جریان صحبت‌های آقای اژه‌ای در مورد مرخصی آقای مهدی هاشمی قرار گرفتم. تا دیروز موردی به آقای هاشمی برای بازگشت به زندان ابلاغ نشده بود؛ زیرا مرخصی وی مدت زمان نداشت. هرگاه به ایشان ابلاغ شود ایشان خود را معرفی می‌کنند و تا دیروز ابلاغی انجام نشده بود.

این وکیل دادگستری همچنین از آخرین وضعیت شکایت فاطمه راکعی از حسین شریعتمداری، گفت: پرونده در خصوص اتهام نشر اکاذیب با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده که البته تاکنون تعیین شعبه نشده است. در خصوص اتهام توهین و افترا نیز قرار منع تعقیب صادر شده بود که امروز نسبت به این قرار، اعتراض کردم.

بر اساس این گزارش، مهدی هاشمی 19 دی ماه از زندان به مرخصی آمد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی 22 دی ماه به ایسنا گفته بود: تا هر زمانی که آقایان عنایت داشته باشند موکلم بیرون از زندان است و از مرخصی استفاده می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مدت زمان مرخصی‌های اضطراری 5 الی 6 روزه است؟ گفته بود: فکر نمی‌کنم. ما امیدوار هستیم که در همین مدتی که موکلم بیرون از زندان است، درخواست اعاده دادرسی ما پذیرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار