استاندار اردبیل اعلام کرد که وعده های سه سال پیش او در ایجاد 20 هزار شغل در استان تحقق یافته است.
کد خبر: ۳۷۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 11 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس و اینفوگرافیک عملکرد دولت در اردبیل تصریح کرد: ما ایجاد ۲۰ هزار شغل در سه سال گذشته را مطرح کردیم و این ادعا به سادگی در طرح‌های در دست اجرا قابل‌پیگیری است.

استاندار اردبیل تأکید کرد: پروژه‌های زیرساختی متعددی در استان در دست اجرا است که دستاوردهای آن به زودی مشاهده می‌شود و شاید در وهله نخست دستاوردها و تأثیرات مگا پروژه‌ها مشاهده نشود.

به گفته خدابخش تنها برای اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل ۳۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت گرفته و این رقم بعد از برگزاری بیش از ۵۰ جلسه با مسئولان و مالکان و دست‌اندرکاران محقق شده است.

خدابخش تأکید کرد: اهمیت این رقم زمانی برجسته می‌شود که برای تکمیل راه‌آهن اردبیل نیازمند ۲۰۰ میلیون دلار هستیم و با تلاش چندین ماهه توانستیم از محل صندوق توسعه ملی این مبلغ را جذب کنیم.

وی در خصوص انتظارات شهروندان برای تکمیل راه‌آهن افزود: لازم است پول راه‌آهن از طریق دولت تأمین شود و برای تأمین از صندوق توسعه ملی توجیه اقتصادی ندارد.

استاندار اردبیل با اشاره به پیگیری جذب اعتبارات بیشتر برای این پروژه اضافه کرد: در پهنه‌بندی معادن استان تنها برای خرید نقشه هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

به نوشته مهر، وی به هزینه کرد سه میلیارد تومان جهت حق چرای دامداران در منطقه ویژه اقتصادی اشاره و تأکید کرد: در عین حال سد عمارت به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی از تعطیلی خارج شده و سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان و امسال ۱۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

به گفته خدابخش در این سد ۵۵۰ نفر مشغول به کار هستند و کسانی که مدعی‌اند ۲۰ هزار شغل مشاهده نمی‌شود می‌توانند همین پروژه‌ها را بررسی کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به تبدیل ۶۰ هزار هکتار در شمال استان از دیم به آبی اضافه کرد: علاوه بر این برای اولین بار در این سه سال انبار استاندارد سیب‌زمینی برای ۱۰۰ هزار تنی سیب‌زمینی احداث شده است.

وی با تأکید به ضرورت راه‌اندازی صنایع دانش‌بنیان افزود: دوره ارتقا کشاورزی به کشاورزی مبتنی بر دانش‌بنیان سپری می‌شود و لازم است صنعت در کنار کشاورزی قرار گیرد.

خدابخش به اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای پارک علم و فناوری و تعریف ردیف بودجه مستقل به میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اشاره و تأکید کرد: این ظرفیت در پارک استان وجود دارد که حتی تا ۳۰ میلیارد تومان بودجه تعریف شود.

وی افزود: افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته موجب شده تا سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد بطوریکه در هفته‌های آتی وزیر صنعت جمهوری آذربایجان به همراه ۱۰۰ نفر سرمایه‌گذار و تاجر و وزیر ارتباطات به اردبیل سفر خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
ما دوتا شغل هم ندیدیم غیر از افزایش بیکاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
چی بگم والله.اگه نگم دلم میسوزه اگه بگم پل میمونه اونور آب.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
این بیست هزارشغل هم عین 4مگاپروژه خیلی بدون سروصدا وبدون آنکه کسی بفهمد انجام یافته وازاینکه تو استان ما تمام مسائل بدون سروصدا انجام میگیره وهیچکس متوجه نمیشه ، از استاندار کم صدای خودمون تشکرمیکنم .
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
جناب استاندار لطفا ادرس ومحل این شغلها را بفرمائید تا دو فرزند بیکارم دارای مدرک فوق لیسانس را بفرستم انجا مشغول شوند ضمنا در اردبیل چرا نمی شود کار تولیدی انجام داد با این همه تنگ نظری و عدم همکاری ادارات و وفقط شعار میدهید بخدا قسم این همه بیکار آتش زیر خاکستر است روزی شعله ور خواهد شد ان زمان خشک وتر همه باهم خواهند سوخت
فتازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
آقای استاندار از ایجاد شغل از طریق استارتاپ دانشگاه آزاد به مدیریت آقای دکر فتایی در استارتاپ متشکریم که بایک نمایش شغل ایجاد کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
افسوس که مسئولین محترم ملی هم اردبیل را رها کرده اند اگر کوچکترین نظارتی به عملکرد کارگزاران خود در این استان داشتند یا برای رضای خدا یا برای خاطر مردم ویا حداقل بخاطر حفظ ابروی خودشان هرگز اجازه نمیدادند مدیران ضعیف در استان بمانند
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
واقعا اگر این بیست هزار شاغل شده را دیدید سلام ما را هم برسانید. فارغ از برخی مسایل و شاید شوخی های رسانه ای ( که این خبر را هم در حد یک شوخی میتوان تصور کرد تا باور پذیر باشد ) فضای جامعه و مشاهده این همه سیل بیکار و تعطیلی اندک مراکز تولیدی و صنعتی از جمله ذوب آهن و کارخانه سیمان و نساجی و ..... این اظهارات آقای استاندار را چندان خوشایند جلوه نمی دهد . اگر مخالف هرگونه آمار سازی و جعل واقعیت ها و افکار و عقاید عوام فریبی و پوپولیستی هستیم نباید خود نیز در مقام عمل و اجرا به این اعمال متوسل شویم .مردم مشکلات را به عینه مشاهده میکنند و قطعا با دیدن این گونه تیترها و آمارسازی ها از میزان اعتماد شان کاسته میشود و این به راحتی جبران پذیر نخواهد بود . از سایت وزین تابناک انتظار میرود بازخوردهای این اخبار و نظرات را به نوعی به گوش مسئولان برسانند فقط طرح اخبار و عدم توجه به نظرات بینندگان از اعتماد به رسانه هم می کاهد . موفق باشید.
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
آقاجان همه سر کارند دیگه شما کار به چی می کین دنبال تعویض کارت ملی و شناسنامه و پایان خدمت و تک برگ کردن سندها و تعویض گواهینامه و اگر یک فقره وام هم که بگیری تا ابد سر کاری . این همه کار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار