کد خبر: ۳۷۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 14 February 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، تیتر نخست شصت و نهمین شماره نشریه چشم انداز اردبیل با عنوان "اینجا عاطفه هم یخ زده است"به بررسی قطع گاز شهری تعدادی از شهروندان مقروض استان به شرکت گاز پرداخته است.
نویسنده با اشاره به فقر و محرومیت استان و نبود شغل مخصوصاً در فصول سرد سال و ناتوانی مالی خانواده در تامین حداقل های معاش خود،این مشکلات را به رفتار اخیر شرکت گاز گره زده که بدون توجه به منشاء عدم پرداخت قبوض از سوی برخی مشترکین، صرفاً اقدام خود را از منظر اقتصادی و مسایل مالی خود توجیه کرده که قابل دفاع نبوده و محکوم است.
"توانمندسازی سیاسی زنان" هم عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که نویسنده به بهانه سفر اخیر شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان که بر ضرورت توانمندی سیاسی زنان و ارتقای زمینه مشارکت سیاسی آنان در فعالیت های اجتناعی و سیاسی تاکید کرد، این سخنان را از ابعاد گوناگون مورد بررسی و نقد قرار داده است.
در این شماره از چشم انداز اردبیل، یادداشت ها، مقالات و اخبار گوناگون در حوزه های اجتاعی،فرهنکی،اقتصادی و سیاسی به چشم می خورد که مطالعه آنها برای مخاطبان خالی از فایده نیست.
نشریه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل به عنوان اولین نشریه توسعه محور و با رویکرد پیشرفت و توسعه از فروردین سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و به طور منظم چاپ و در روزنامه فروشی‌های شمالغرب كشور شامل استانهاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان توزیع می شود.
راه‌های ارتباطی با این نشریه آدرس‌های ایمیل ch.ardabil@gmail.com، ch.ardabil@yahoo.com است.
تلفکس 04533256058 و شماره های 09147075863 و 09352945748 راه ارتباطی شما مخاطبان ارجمند بانشریه چشم انداز اردبیل در شهرستان اردبيل است.
نشانی سایت نشریه هم cheshmandazeardabil.blogfa.com می‌باشد.
نشانی دفترنشریه: اردبیل – چهارراه امام خمینی- مجتمع صفویه – طبقه فوقانی – پلاک 114
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار