شهردار اردبیل گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال راه‌اندازی بازارچه نوروزی همانند سالهای گذشته در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم وضعیت دست‌فروشان را از این طریق ساماندهی کنیم.
کد خبر: ۳۸۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 21 February 2017
 به گزارش تابناک اردبیل،  حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی راه‌اندازی بازارچه نوروزی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال راه‌اندازی بازارچه نوروزی همانند سالهای گذشته در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم وضعیت دست‌فروشان را از این طریق ساماندهی کنیم.

وی افزود: امیدواریم این بازارچه‌ نوروزی همانند سالهای گذشته پررونق باشد و با استقبال خوب مردم روبرو شود و انتظار داریم که خریداران و فروشندگان نظم عمومی را رعایت کنند و سبب ایجاد آلودگی صوتی در منطقه نشوند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند.

شهردار اردبیل گفت: با توجه به این‌که منطقه نمونه گردشگری شورابیل در ایام تعطیلات عید نوروز میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است، بنابراین همکاری و مشارکت مردم در رابطه با سالم‌سازی محیط می‌تواند ما را در سالم‌سازی محیط زیست و فضاهای شهری رهنمون شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: کلیات تشکیل بازارچه نوروزی اردبیل در شورای تامین این شهرستان به تصویب رسیده و محل برگزاری این بازارچه از ابتدای میدان جدیدالاحداث واقع در تقاطع بزرگراه ولایت با عطایی تا ابتدای شهرک نادری تعیین شده و پیش‌بینی می‌شود که فعالیت این بازارچه با حدود 600 غرفه حداقل از 13 اسفند ماه آغاز به کار کرده و تا 29 اسفند ادامه یابد.

وی تصریح کرد: برای تامین امنیت اجتماعی و ترافیکی و تعبیه سیستم روشنایی و نحوه تنظیمات قراردادهای واگذاری غرفه‌ها تصمیماتی اتخاذ شده که بر این اساس تلاش می‌شود تا دست‌فروشان واقعی تفکیک شده و غرفه‌های مورد نظر به دست‌فروشان واقعی سپرده شود تا بتوانیم از این طریق زمینه مناسبی برای ایجاد کسب و کار در فضای مناسب فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار