امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، وضعیت موجود بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی را نتیجه سوء مدیریت دانست.
کد خبر: ۳۸۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 24 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل حضور هیئت بزرگ تجاری خارجی را در استان موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: این‌گونه تعاملات اقتصادی قطعا در اقتصاد منطقه و استان مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از مدیریت ارشد استان و سایر مجموعه‌های اقتصادی استان که مقدمات این سفر را فراهم کردند تشکر کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از اینکه مهمانان خارجی در بازدید از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی با محیط بازگشایی نشده مواجه بوده‌اند به شدت انتقاد کرد و آن را نتیجه سوء مدیریت و عدم توجه دولت به مصالح کلان خود دانست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
آرتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
با اینکه مجموعه بقعه شیخ صفی نگین گردشگری نه تنهااردبیل بلکه شمال غرب کشور است با این وجود وضعیت نابسمان فضای پیرامون بسیار نابهنجار و آزار دهنده است . متاسفانه ساماندهی محور شهید گاه نیزبا تنگ نظری برخی دستگاههای اجرایی ذیربط نظیر میراث فرهنگی و ... به جایی نرسید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آذری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
واقعاً فضای اطراف بقعه بسیار زشت است!!!!!
کارمند میراث فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
سوء مدیریت چه کسی ؟؟؟ جز این است که این بقعه ، تحت تولیت میراث فرهنگی است ؟ وآیا به غیر از اینست که مدیر آن دستگاه را هم در اصل استاندار تعیین و برای صدور حکم به تهران معرفی میکند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار