وزیر بهداشت در همایش ملی سلامت دهان و دندان سمنان مطرح کرد:
به گزارش تابناک سمنان، وزیر بهداشت گفت :همان‌طور که ملی شدن صنعت نفت توانست در تاریخ ایران جاودانه شود امضای برجام نیز خدمت بزرگی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 24 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، وزیر بهداشت گفت :همان‌طور که ملی شدن صنعت نفت توانست در تاریخ ایران جاودانه شود امضای برجام نیز خدمت بزرگی به شمار می‌رود. 

 امضای برجام جاودانه همچون ملی شدن صنعت نفت

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی همچنین اشاره‌ای نیز به موضوع برجام و توافق هسته‌ای به‌عنوان دستاورد بزرگ دولت یازدهم داشتو گفت: همان‌طور که ملی شدن صنعت نفت توانست در تاریخ ایران جاودانه شود امضای برجام نیز خدمت بزرگی به شمار می‌رود و نباید فراموش کرد این دستاورد در سایه حمایت‌های مجلس، شورای امنیت ملی و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب به ثمر رسید.

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکهآیندگان در برابر امضای توافق هسته‌ای قضاوت خواهند کرد، افزود:امروز شاهد هستیم افرادی که می‌خواستند برجام را پاره کنند در کنجی سکوت کردند و یقین داریم اگر این توافق صورت نمی‌گرفت مورد شماتت نسل‌های آتی قرار می‌گرفتیم.

اخلاص مدیران و مسئولان لازمه تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور

وی افزود: طی چهار دهه از گذشت انقلاب مردم به این نتیجه دست یافتند که تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور از وحدت، همدلی و اخلاص مدیران و مسئولان جامعه تاسی خواهد گرفت و تفاوت نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌ها در سایه ولایت‌پذیری و پیروزی از منویات رهبر معظم انقلاب است که اگر رهنمودهای ایشان درزمینهٔ های مختلف نبود امروز ایران در قله‌های سرافرازی و سربلندی قرار نداشت و موفقیت امروز حاصل اتحاد مردم و رهبریاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار