کد خبر: ۳۹۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 12 March 2017
 مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: بدنبال تماس تلفنی دادستان اردبیل از وقوع یک فقره انفجار ناشی از مواد محترقه در محله آرازعلی اردبیل بلافاصله گروه پزشکی قانونی در محل وقوع حادثه حاضر و تمام اجساد برای بررسی و تشخیص هویت به پزشکی قانونی استان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پزشکی قانونی اردبیل ، دکتر حامد پورعزیز روز یکشنبه در زمینه وضعیت احراز هویت جانباختگان این حادثه افزود: اقدامات لازم کارشناسی پزشکی قانونی بر پیکر تک تک متوفیان انجام و نمونه برداری و تشخیص هویت با حضور تیم تشخیص ناجا و تیم تخصصی پزشکی قانونی انجام شد.

او گفت: تاکنون هویت 6 تن از فوت شدگان مشخص و اجساد تحویل بستگان شده و اقدامات لازم در خصوص شناسایی یک جسد دیگر ادامه دارد.

وی اسامی جان باختگان تشخیص هویت شده را رضا عالی ، گل بهار عالی ، حمیدرضا نوعی ، یوسف جودی ، پیمان خرم دل و میر رضا موسوی ذکر کرد.

جمعه شب در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ 10 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین 13 تا 15 سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند. 

2 نفر از مجروحان حادثه در بیمارستان فاطمی اردبیل تحت درمان قرار گرفتند و یک مجروح دیگر به علت سوختگی شدید به تبریز اعزام شد. 

در اثر این انفجار ساختمان مسکونی مذکور بطورکلی تخریب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار