کد خبر: ۳۹۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 14 March 2017
شهردار اردبیل گفت: کلیه پرسنل دستگاه خدمات‌رسان شهرداری اردبیل آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در طول ایام نوروز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در جلسه  هماهنگی شهرداری با معاونت خدمات شهری  در اردبیل اظهار کرد:  لذت خدمت بدون منت به شهروندان با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست و خدمات ارائه شده در شهرداری هم به خوبی برای عموم مردم قابل لمس است، هر کس در خدمت به شهروندان موثر است هم اجر اخروی و هم دنیوی را در پی دارد.

وی گفت: قبول خدمت در شهرداری‌ها به منزله قبول مسئولیت در قبال شهروندان است، و باید هر یک از ما صادقانه و بی‌منت به خدمت مشغول باشیم.

شهردار اردبیل افزود: تلاش کردیم در انتخاب مسئولیت‌ها در مجموعه شهرداری اردبیل، بهترین افراد را برای خدمت به مردم انتخاب کنیم و سعی کردیم در جابجایی‌ها نیز از صادق‌ترین و خدمت‌گزارترین نیروها بهره ببریم تا با شیوه‌های جدید خدمت به شهروندان را عملیاتی کنیم.

لطف‌اللهیان مسؤولان امور شهری مناطق و نواحی شهرداری را به جدیت در امر پیگیری حق و حقوق و مطالبات کارگران فراخواند و گفت: از مسؤولان نواحی امور شهری انتظار داریم تا در امر نظارت‌های به موقع بر امر نظافت، رفت و روب و نیازهای روزمره مربوطه در سطح معابر شهر به ویژه در ایام نوروز، بیش از گذشته اهتمام ورزند.

وی با اشاره به پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اردبیل، اظهار کرد: این امر مهم با وجود مشکلات عدیده مالی شهرداری ناشی از رکود، انجام پذیرفته است.

شهردار اردبیل تاکید کرد: کلیه کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل به همراه شخص بنده در اصل در قبال حق‌الناس مسؤول هستیم و باید با پرهیز و بدون توجه به هرگونه حاشیه سازی‌ها، صرفا به ارائه خدمات لازم به شهروندان قدرشناس اردبیل اقدام کنیم.

لطف‌اللهیان با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده در طول روزهای سخت و سرد زمستان سال جاری، تداوم همت برای خدمت در بین کارکنان شهرداری را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار