مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا در سال‌ آینده تاکسی اینترنتی را در اردبیل راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۳۹۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 15 March 2017
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، رحیم سعیدی اظهار کرد: با راه‌اندازی تاکسی اینترنتی سعی بر این است تا هموطنان به سرعت خدمات خود را از سازمان تاکسیرانی دریافت کرده و اسباب رضایت آنها فراهم آید.

وی از نهایی شدن راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها توسط مردم در اردبیل خبر داد و تصریح کرد : پرداخت الکترونیکی نرخ تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف نهایی شده که امیدواریم از سال آینده اجرایی و عملیاتی شود.

عضو هیأت مدیره سازمان تاکسیرانی کشور گفت: بیش از 600 دستگاه تاکسی در اردبیل در سال‌های اخیر نوسازی شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

سعیدی با بیان اینکه 127 دستگاه تاکسی نیز در سال‌ آینده نوسازی می‌شود، افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل با هدف ارائه خدمات کیفی و کمی به هموطنان، اسباب رضایت آنها را فراهم می‌آورد.

وی در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال آینده بیان کرد: با توجه به افزایش نیافتن قیمت بنزین تصمیم و پیشنهادی برای افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها وجود ندارد.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در تعطیلات نوروزی با تمام توان و بهره‌گیری از ناوگان نوسازی شده تاکسی‌های درون شهری،‌ بی‌سیم و مسیر فرودگاه سعی می‌کنیم در خدمت مسافران و گردشگران باشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی  اردبیل عنوان کرد: انتظار می‌رود صاحبان تاکسی‌ها در این ایام تلاش کنند تا با اخلاق حسنه و شایسته از این میهمانان پذیرایی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار