در حاشیه تشکیل پرونده تخریب آسفالت معابر اردبیل
دادستان مرکز استان اردبیل بر قاطعیت در پیگیری و تعقیب قضایی وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری اردبیل تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 15 March 2017
به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی با انتقاد صریح از وضعیت‌ نامناسب آسفالت خیابانها و معابر شهری اردبیل اظهار داشت: متأسفانه آسفالت خیابان‌ها و‌ معابر با شروع فصل زمستان و افزایش بارش برف، کیفیت و کارایی خود را از دست داده و سبب وارد آمدن خسارت به خودروها و گاهی عابرین پیاده شده است.
 
وی افزود:‌ شهر اردبیل به لحاظ گردشگری و توریستی بودن آن ضرورت دارد تا از آسفالت با کیفیت و معابر سالم برخوردار باشد بنابراین در این زمینه شهروندان اردبیل خواسته به‌جا و قانونی دارند تا با داشتن شهری سالم و زیبا، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: به‌نظر می‌رسد بسیاری از این مشکلات ناشی از عدم رعایت استانداردها و اصول کارشناسی لازم در راستای ترمیم و لکه‌گیری آسفالت و معابر شهری و عدم نظارت دقیق و کافی از سوی شهرداران مناطق بر عملکرد پیمانکاران است.
 
عتباتی تصریح کرد: پرونده تعقیب کیفری در زمینه سهل‌انگاری و عدم نظارت کافی منتهی به تضییع بیت‌المال و حقوق عامه در دادستانی اردبیل تشکیل شده و تحقیقات قضایی در حال انجام است تا در این زمینه با اقدامات لازم و قانونی بتوانیم از نابسامانی‌ها در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های شهری کاهش دهیم.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: سیستم قضایی با مسببان در این زمینه برخورد قاطع براساس قوانین و مقررات انجام خواهد داد و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی و قصوری پذیرفته نخواهد شد تا این امر منجر به ساماندهی خیابانها و معابر و جلب رضایتمندی مردم و گردشگران شود.
 
آذرماه جاری بود که ناصر عتباتی از تشکیل پرونده قضایی برای فوت جوان 27 ساله در بیمارستان امام خمینی اردبیل خبر داد و گفت: بعد از فوت این پسر جوان پرونده کیفری تشکیل و دادستانی شخصاً به این موضوع ورود کرد.
 
میثم قشلاقی، جوان 27 ساله اردبیلی آذرماه جاری به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل مراجعه کرده و به دلیل وضعیت جسمانی و بیماری در مقابل بیمارستان بی‌حال شده و نتوانسته بود به داخل مراجعه کند و به دنبال این امر نگهبانی بیمارستان با اورژانس تماس گرفته و درخواست نیروی خدماتی کرد اما مسئولان اورژانس به این درخواست بی‌توجهی کرده و عنوان کرده بودند که نیروی خدماتی نداریم!

جوان 27 ساله که بیمار کلیوی بوده و بعد از چند روز قرار بوده برای عمل پیوند کلیه به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شود، به دلیل حاضر نشدن نیروی خدماتی در مقابل بیمارستان بیهوش شده و بعد از بیهوشی در آی.سی.یو بیمارستان بستری و مرگ مغزی ‌شد.
 
به گزارش تابناک اردبیل، خانواده این جوان شکایتی را مبنی بر قصور و تاخیر کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه کردند که پرونده به طور فوق العاده در دادستانی اردبیل پیگیری شد اما تاکنون نتیجه تعقیب قضایی پرونده به افکار عمومی گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار