عملیات اجرایی خدمات سفر روز چهارشنبه با حضور با حضور مقام های استانی در اربیل آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 15 March 2017
 به گزارش تابناک اردبیل، ناصر نصیری معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در حاشیه آغاز اجرای این طرح در گفت وگو با خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی خدمات سفر با هدف خدمات رسانی به مهمانان نوروزی از امروز شروع و تا ١٤ فروردین ماه ٩٦ ادامه دارد.
 
وی افزود: در این طرح پنج هزار نیروی انسانی با بکارگیری ٨٠٠ دستگاه ماشین آلات خدمات لازم را در ایام تعطیلات به مسافران ارایه خواهند داد.
 
نصیری به اصلاح نقاط حادثه خیر جاده های استان اشاره کرد وافزود: نقاط حادثه خیز جاده ها در استان شناسایی وبرا ی رفع آنها اقدام های موثری شده است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به برخورد مناسب پلیس راه با مهمانان نوروزی اشاره کرد وگفت: در ایام تعطیلات نوروزی ضروری است رانندگان خودروها قوانین راهنمایی ورانندگی را رعایت کرده وپلیس راه هم به جای جریمه خودروها، برگه های ارشادی برای رانندگان صادر کنند .
 
نصیری بیان کرد: استان اردبیل یکی از استانهای گردش پذیر بوده و باید امکانات لازم برای رفاه حال مهمانان نوروزی در آن فراهم شود .
 
در اجرای این طرح نیروهای انتطامی، پلیس راه ، راهداری و هلال احمر ازامروز استقرار در جاده های مواصلاتی استان را شروع کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار