عاقبت ضعف نظارت مجلس بر دولت
با این وصف و بی‌اعتنایی مسئولان دولتی، اکنون نوبت آقای پورحسین برای اجرای قول خود در حراست از حقوق مردم مغان است.
کد خبر: ۳۹۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 16 March 2017

به گزارش تابناک اردبیل، با حضور محمدجواد جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی، آیین تودیع و معارفه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز چهارشنبه برگزار شد.

در این مراسم میرجمال الدین پور پیغمبر به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و شهریار نگاهی ، محمود علایی، صادق نادری و عدیل سروی به عنوان اعضای هیات مدیره این بنگاه اقتصادی معرفی و مشغول فعالیت شدند.

این مراسم در سالن اجتماعات شرکت کشت و صنعت مغان و بدون حضور فرماندار،امام جمعه پارس‌آباد، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی و در سکوت کامل خبری برگزار شد.

برخی رسانه ها خبر دادند که مشاور نماینده مردم پارساباد و بیله سوار نیز در این مراسم حضور داشته است.

میرجمال الدین پورپیغمبر، پیش از این عهده‌دار پست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بود.

 

به گزارش تابناک اردبیل، تودیع و معارفه غیرمعمول تیم مدیریتی جدید کشت و صنعت مغان و تداوم بی توجهی به مسئولان محلی در حالی انجام شد که شکور پورحسین شقلان نماینده مردم پارساباد و بیله سواردر مجلس شورای اسلامی اخیراً در واکنش و اظهاراتی دیرهنگام و بی اثر گفته بود که اگر روند  بی‌توجهی به نمایندگان و مسؤولان ارشد استانی در مورد انتصاب فرد شایسته در مجموعه کشت و صنعت مغان از جانب وزارت جهاد کشاورزی ادامه پیدا کند به عنوان نماینده مردم و در جهت حفظ حقوق مردم مغان کفنپوش خواهد شد!

نماینده پارساباد و بیله سوار متعاقب اخبار منتشره در تغییر ترکیب مدیریتی شرکت کشت و صنعت مغان با افشاگری از سوءمدیریت و شبکه ناسالم اداری و مالی دراین مجموعه، گفته بود که متاسفانه کشت و صنعت مغان تبدیل به حیاط خلوت برخی از مدیران ارشد کشوری بود و ما اجازه ادامه‌دار بودن این روند را نخواهیم داد.

ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز پیش تر و در حدود 6 ماه پیش از صحن علنی پارلمان تندترین افشاگری را در باره تیم مدیریتی کشت و صنعت مغان مطرح و از وزیر جهادکشاورزی خواستار تغییر مدیرعامل این شرکت و ممانعت از حیف و میل اموال کشت و صنعت شده بود.
 
به نظر می رسد مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ایام منتهی به تعطیلات نوروزی را فرصت مناسبی برای استعفای مصلحتی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پیشین شرکت کشت و صنعت مغان و معارفه تیم جدید مدیریتی تشخیص داده اند.

کارشناسان، واکنش و رفتار وزیر جهاد کشاورزی در تغییر مدیریتی بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل را که با شائبه های زیادی مواجه است،محصول ضعف محسوس برخی نمایندگان استان اردبیل در انجام وظایف نظارتی قلمداد می کنند.

حال باید منتظر ماند و دید که نماینده پارساباد و بیله سوار در حمایت از حقوق مردم مغان و عدم تحقق وعده او در انتصاب مدیرعامل بومی بر کرسی کشت و صنعت از چه شیوه ای برای بیان اعتراض بهره خواهد برد؛ کفن پوشی یا ...!؟   

شایان گفتن است که تابناک اردبیل پیش از این پشت پرده استعفای اروجعلی محمدی از مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت مغان را گزارش کرده بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
آری عزیزم
کشت و صنعت مغان مجددا بدست عده ای که کاربلد نیستند افتاده و هم اینکه با فقر و فلاکت بزرگ شده اند.
با ین اوصاف خدا به داد بیت المال زبان بسته برسد . اروجعلی محمدی حداقل یک خرده مدیریت داشت و اون بهانه ای بود برای بالا کشیدن بیت المال . بالاخره خدا را شکر که حداقل مسئولان بیچاره هم سنخ با وی بعد از سه سال تمام از نقشه شوم وی مطلع شدند . حالا ببینیم که مدیران فعلی ...
شکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
عجب دوره و زمانه ای شده که مرده بیدار شده و مرده شور را میشورد فردی چون ... شده هیئت مدیره ... خاک بر سر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار