در دومین روز بهار
در دومین روز فصل بهار بارش برف در خلخال موجب غافلگیری مسافران نوروزی شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 22 March 2017

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: در دومین روز از فصل بهار بارش برف برخی مناطق شهرستان خلخال را سفیدپوش کرد که این موضوع غافلگیری مسافران نوروزی را به دنبال داشت و تعجب همگان را برانگیخت.

وی با اشاره به اینکه موج هوای سرد ازدیشب وارد استان اردبیل شده است، گفت: این موج همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی شده که بارش در جنوب استان به صورت برف است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: در حال حاضر بارش برف محور اسالم را در برگرفته است و  بارش پراکنده برف نیز در محور سرچم وجود دارد که انتظار داریم رانندگانی که قصد تردد در محور سرچم و اسالم را دارند خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

دولتی‌مهر تصریح کرد:  بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی از فردا شب بارش برف و باران برخی مناطق استان اردبیل را در برمی‌گیرد که درمرکز استان نیز شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود و جنوب استان با بارش برف همراه می‌شود.

وی بیان کرد: درحال حاضر دمای شهرستان خلخال منفی 3 و نیر و نمین منفی 2 درجه است  که پیش‌بینی شده سامانه هوای سرد از روز جمعه از استان اردبیل خارج وهوای معتدل بر منطقه حاکم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار