جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: از روز 15 اردیبهشت 96 افرادی که پول خود را واریز نکرده‌اند طبق مقررات سال 96 ثبت نام شده و جریمه را باید بر اساس مبلغ درج شده در سال 96 پرداخت کنند.
کد خبر: ۴۰۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 09 April 2017
به گزارش تابناک اردبیل، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص آخرین اخبار طرح جریمه غیبت سربازی اعلام کرد: کسانی که در سال 95 برای پرداخت جریمه غیبت سربازی ثبت‌نام کرده‌ و هنوز پول را به صورت قسطی یا نقدی پرداخت نکرده‌اند فقط تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند که پول را واریز کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:‌ در صورت واریز پول، این دسته از افراد شرایط‌شان با مقررات خرید غیبت سربازی سال 95 تطبیق داده می‌شود. 

این مقام ارشد سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: از روز 15 اردیبهشت 96 افرادی که پول خود را واریز نکرده‌اند طبق مقررات سال 96 ثبت نام شده و جریمه را باید بر اساس مبلغ درج شده در سال 96 پرداخت کنند.

سردار کریمی در خصوص تعیین وضعیت افرادی که بیش از 8 سال غیبت از خدمت سربازی دارند،‌ گفت: در سال 95 پیامکی برای همه غایبان خدمت سربازی ارسال شد و کل موضوعات را به سمع و نظر آنها رساندیم؛ تمام تلاش خود را کردیم تا آنها را به مشارکت دعوت کنیم تا بتوانند در این فرصت با پرداخت جریمه از تسهیلات استفاده کرده و کارت معافیت خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در این طرح شرکت کردند؛ در سال 94 بیش از 300 هزار نفر و در سال 95 بالای 185 هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار