این روزها سر دولت به خاطر انتخابات سخت شلوغ است
با وجود اعتراض مردم آذربایجان به تعلل دولت در یاری به سیل زدگان، رئیس جمهور به صورت تلفنی جمعه سیاه آذربایجان را مدیریت کرد.
کد خبر: ۴۰۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 16 April 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در بازدید از شهرستان مشگین شهر و بررسی مشکلات ناشی از طوفان این شهرستان اعلام کرد که در تماس تلفنی رئیس جمهور با وی، آخرین گزارش از وضعیت شهرستان مشگین شهر و نیز برخی مناطق سیل زده استان به اطلاع آقای روحانی رسانده شد و رئیس جمهور بر تسریع در رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

خدابخش اظهار کرد: رئیس جمهوری در این تماس تلفنی همچنین سلام گرم خود را به مردم استان بویژه هموطنان مشگین شهری که در اثر توفان دچار مشکلاتی شده اند، رساند.

جمعه گذشته طوفان 135 کیلومتری در مشگین شهر خسارت هایی به این شهرستان وارد کرد.

این توفان علاوه بر وارد کردن خسارت به برخی تاسیسات شهری و روستایی موجب ذوب برف سبلان و گل آلود شدن رودخانه خیاوچایی به عنوان منبع تامین آب شرب شهرستان مشگین شهر شد.

غلظت و گل و لای موجود در آب این رودخانه باعث شده که مشکلاتی در تصفیه خانه مشگین شهر بوجود آید و آب 50 درصد از مشترکان این شهرستان قطع شود.

همچنین بارش باران های رگباری و ذوب شدن برف در شهرستان نیر هم باعث طغیان رودخانه ها شده و خسارتی به مزارع کشاورزی این شهرستان وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل هم امروز گفت که تندباد و سیل روز گذشته بیش از 80 میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان خسارت برجای گذاشته است.

فرماندار مشگین شهر هم در این جلسه گفت: احتمال وصل جریان آب شرب این شهر تا ساعت 24 امروز وجود دارد.

این روزها آقای حسن روحانی به عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعضای کابینه، استانداران و در مجموع بدنه دولت در سراسر کشور سخت درگیر مسایل انتخاباتی هستند که بیش از یک ماه تا برگزاری آن زمان باقی است.

با این حال طبق آخرین خبرها قرار است وزیر نیرو برای بررسی وضعیت منطقه طوفان زده مشگین شهر امروز به این شهرستان سفر کند.

همزمان با طوفان مشگین شهر در دو استان آذربایجان شرقی و غربی بیش از 40 نفر از هموطنان به خاطر سیل جان خود را از دست داده اند.

مردم آذربایجان به خاطر تعلل مسئولان دولتی و ذیربط در کمک رسانی به مناطق سیل زده معترض اند.

همزمان به تماس تلفنی رئیس جمهور با استاندار اردبیل، حسن روحانی در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و شرقی، مناطق فاجعه زده را مدیریت کرد!
استان اردبیل به عنوان یکی از مناطق حادثه خیر همواره از ضعف مدیریت بحران صدمه دیده که وضعیت کنونی مشگین شهر مصداق بارزی از آن است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
خواهش میکنم جو ندین یادتون رفته تو دولت قبل چه اتفاقاتی میفتاد صدای کسی در نمیومد؟ حالا گیر دادین به دولت آقای روحانی شماهام دنبال بهانه میگردین دم انتخابات دولتو خراب کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار