درخواستی از مسئولان استان اردبیل
استاندار اردبیل اعلام کرد که با حمایت دولت سال گذشته 300 کارخانه در استان به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۴۰۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 17 April 2017

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای اداری اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات مالی در اختیار ۳۰۰ کارخانه و واحد تولیدی قرار گرفت و اغلب وارد چرخه تولید شدند.

وی افزود: در سال جاری نیز دو هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و تولیدی در استان به بهره برداری خواهد رسید و تعداد قابل توجهی زمینه شغلی به دنبال خواهد داشت.

استاندار اردبیل با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در استان اردبیل گفت: تنها در بخش آب، خاک و برق توسط دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و نیرو در سه سال گذشته به میزان پنج هزار میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری شده است

خدابخش تاکید کرد: با اجرای طرح های مختلف در این استان از جمله تبدیل ۶۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی دیم به آبی نیز امکان ایجاد ۶۰ هزار فرصت شغلی جدید در استان فراهم می شود.

وی متذکر شد: این مهم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در زمینه ایجاد شرکت های کشت و صنعت، صنایع بسته بندی، صنایع تبدیلی و صادرات محصولات به بازار بزرگ روسیه و همسایه های شمالی ایران تحقق می یابد.

به گفته استاندار اردبیل در راستای تحقق این هدف موضوع اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان و ایجاد بندر خشک امروز در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

وی افزود: تحقق این مهم دستیابی استان به بازار پایدار و کاهش هزینه های تولید و در ادامه رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

استاندار اردبیل با تاکید بر رفع موانع تولید در برنامه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: حذف برخی قوانین دست و پاگیر و نیز برخی فرصت های موقت به سرمایه گذاران موجب گشایش های خوبی در بخش تولید در سال گذشته شد.

خدابخش تصریح کرد: در صورتی که هریک از دستگاههای تاثیر گذار یک بند از قوانین دست و پاگیر در مسیر تولید را برای حذف پیشنهاد دهند برای عملی کردن آن تلاش می کنیم.

وی با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه بر تلاش دستگاههای اجرایی برای برنامه ریزی در این راستا تاکید کرد و افزود: در زمینه راهبرد و شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری نیز با رویکرد ایجاد فرصت های شغلی و تقویت تولید ملی باید قدم های موثری برداشته شود.

به گزارش تابناک اردبیل، خبر خوشحال کننده و مسرت بخش آقای استاندار چه بسا امیدها را در دل مردم استان زنده کرد و به نظر می رسد با هماهنگی مسئولان امر، رسانه ها گزارشی از آخرین وضعیت 300 کارخانه موردنظر در سخنان آقای خدابخش و تاثیر آنها بر کسب و کار و اشتغال تهیه و به افکار عمومی منعکس کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
شما یه دونه از کارخونه های ساخته شده یا دوباره به کار افتاده شده دولت قبل رو نشون بده تو اردبیل،من خودم به شخصه اون ۳۰۰ تا کارخونه رو نشون میدم
یک خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بفرمایید شاید 300 کارخانه تعطیل شدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با این استاندارهایی که نصیب ما می شوند چه بومی و چه غیر بومی وضعیت همین است ،اردبیل نیاز به همت عمومی همشهریان و اشخاصی در که به جای بده و بستان و نون قرض دادن به همدیگه به توسعه اردبیل بیاندیشند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
مردم باید خودشان دلشان به حال خودشان و آینده بچه هایشون بسوزد و الا تا این بی تفاوتی هست و معتمدان و ریش سفیدان به فکر خودشان یا منزوی و کناره گیر هستند وضعیت همین خواهد بود.
مردم شهرهای پیشرفته به مانند تبریز و اصفهان خودشون خواستند و می خواهند و نتیجه ابادانی و توسعه می شود
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
عزیزان به نظر بنده اساس مشکل ما عدم انتخاب نماینده کارکشته ومتخصص است.واقعاً این نمایندگان ما تابحال چه کارمفیدی برای شهرواستان ماکرده اند؟لله ایاتابحال هیچ عملکرد قابل قبولی از این اقایان دیده ایم؟پس بیایید اول فکری به این انتخابمان هم درانتخابات مجلس وهم شورا بکنیم.
کارمند زودباور و فریب خورده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
دوستان به موضوع نباید یک بعدی نگاه کنیم اگر به صورت سیستمی نگاه کنیم می بینیم عوامل متعددی در توسعه و رشد و شکوفایی استان تاثیر گذار است

استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان که ضمن سیاستگذاری و تدوین برنامه های بلند مدت ، مدیران استان را در راستای تحقق اهداف بلند مدت هماهنگ می کند و در این زمینه با معرفی و بکار گیری نیروهای توانمند و کاربلد تیم و مجموعه ای از مدیران با انگیزه خدمت به مردم ( نه جیب شخصی ، گروهی و جناحی ) ، پرتلاش کاربلد را در راستای تحقق اهداف بکار می گیرد و با این مدیران با ایجاد انگیزه در کارکنان سازمانها آنها را در این مهم راهبری می کنند ( در صورتی که که متاسفانه عدم شایسته سالاری در انتخاب مدیران و ناتوانی این قبیل مدیران موجب بی انگیزه گی و سرخوردگی کارکنان سازمانها شده )
نماینده محترم ولی فقیه بعنوان نماینده حاکمیت ضمن اعمال نقش پدرانه مدیران را در به خدمت بیشتر و صادقانه به مردم و جامعه تشویق و راهنمایی نموده و با عملکرد و رفتار خود همچنان که در خطبه های نماز جمعه مردم را به سوی الی الله هدایت می کند خود بیشتر از دیگران به آن پایبند است و از جمله اینکه ساده زیستی را حتی در برگزاری مراسم عروسی فرزندان خود طبق توصیه خود اجرا و عملی می کند و این موجب دلبستگی بیشتر مدیران و مردم به ایشان و هدایت گریهای ایشان می شود.
نمایندگان محترم مجلس بر مبنای شایستگی انتخاب می شوند و چون انتخابشان بر مبنای شایستگی است نه تبلیغ و خرید رای ؛ خود را وامدار کسی تلقی نمی کنند و هم و غمشان تامین هزینه های تبلیغات این دوره و دوره های آتی و اسپانسرهایشان نیست وقتی چنین باشند با جان و دل و تمام توان برای تدوین و اجرای برنامه های توسعه و پیشبرد آنها در استان تلاش و فعالیت می کنند.
خبرگزاری ها که نقش اطلاع رسان و بازگو کننده واقعیتها و حقایق هستند به خاطر اخذ حمایتهای مالی و چند آگهی تبلیغی بر روی واقعیتهای عملکردی برخی ها سرپوش نمی گذارند و واقعیتها را منعکس ، و به عنوان گوش و چشم واقع بین بین مردم نظاره گر عملکرد دستگاههای اجرایی بوده ، مطالبات مردم را بیان و این مطالبات برحق را با توجه به پیشرفتها و آینده نگریها برای تعالی بیشتر جامعه جهت می دهند.

مردم آگاه و فهیم و آینده نگر هستند و منافع کوتاه مدت و آنی خود را به منافع بلند مدت جامعه ترجیح نمی دهند ، بنابراین هر فردی با هر میزان سواد و تجربه ای خود ( چه به عنوان نماینده ، چه به عنوان استاندار و مدیر ) را در شان خدمت به این مردم والا نمی داند ( وقتی مردم روشن و آگاه و آینده نگر باشند هیچ فردی به راحتی جرئت مدیریت در سازمانهای چنین مردمی را ندارند و هرفردی به خود اجازه کاندیدای شورای شهر و مجلس شدن را نمی دهد چون مردم عملکرد آنها و تاثیر تصمیمات آنان در جامعه را سنجش و در صورت ناکارآمدی بازخواست می کنند) و چنین مردمی نیز به منافع عمومی و حفاظت از آن توجه دارند و اینگونه فکر نمی کنند که به برکت انقلاب سفره ای پهن شده و هرکس به فراخور لیاقت خود از این سفره بهره مند می شود و هر چقدر فرد زرنگ باشد بیشتر استفاده خواهد برد
و یا من کارمند اینگونه فکر نمی کنم که بعد از بیست سال خدمت صادقانه ( هنوز هشتم گرو نهم هست ) فقط افراد بالا دست از فرصتها استفاده می برند من چرا استفاده نکنم. وقتی که فلان اشخاص که تا دیروز منتقد عملکرد مدیران قبل بودند وقتی فرصت برایشان فراهم شد همه چیز را برای خود خواستند و حتی الویت را اول به خود در مقابل دوستان و همفکران نزدیک خود ، دادند.من چه کاره ام ضمن اینکه مدیران برگزیده شده هستند و آنها قاعدتا در حفاظت و حراست بیت المال کوشا تر باشند وقتی بیت المال را و جیب خودشان یکی است پس من کارمن جزء چرا از فرصت استفاده نکنم .
و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
جانا که حرف دل ما را زدی

ممنون هم چیزمون به همه چیزمون مربوطه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
اسمتون را نباید می گفتین کارمند زودباور و فریب خورده بلکه کارمند صادق
شما صداقت را پیشه کنین و آن را ادامه بدین دیگران باید پاسخگوی فرصت سوزیها و هدر دادن منابع توسط خودشان باشند البته اگر قائل به آخرت هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
مدینه فاضله را ترسیم کردین

به قول:
سيدجمال الدين اسدآبادي:به اروپارفتم اسلام بودمسلمان نبود،

به ايران آمدم همه مسلمان بودند ولي اسلام نبود!!!

محمدعبدي مصري:رفتم به غرب اسلام راديدم،ولي مسلمان نديدم

برگشتم به شرق مسلمان ديدم امااسلام نديدم.

ودكترشريعتي:مملكت غربي مسلمان نديدم،ولي مسلماني ديدم

درملل اسلامي مسلمان ديدم ولي مسلماني نه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار