کد خبر: ۴۰۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 17 April 2017

به گزارش خبرنگار مهر، سید شفیع حسینی ظهر دوشنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: دشمن فرصت و جسارت تعدی به مرزهای کشور را ندارد و در مقابل تهاجم فرهنگی را اختیار کرده است.

وی افزود: با برنامه های مخرب دشمن در آینده اشغال فرهنگی دور از ذهن نیست و هم اینک نیز آمار تلفات جنگ نرم نگران کننده است.

وی متذکر شد: در وضعیتی که آمارهای آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، خودکشی و... با تهاجم فرهنگی دشمنی رو به افزایش است ما نیازمند جهاد فرهنگی هستیم.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان نیاز اساسی کشور را دو مبارزه اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: هر تلاشی جهادی نیست و جهاد می بایست مبارزه در راه خدا و در مقابل دشمن باشد.

حسینی با اشاره به ضرورت هوشیاری در مقبال ترفندهای دشمن، ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از جمله رسالت های جدی دنبال کردن آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است.

اعزام ۲۳ هزار زائر در قالب کاروان راهیان نور

مسئول ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان بخشی از برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اعزام کاروان های راهیان نور دانست و گفت: اعزام کاروان های راهیان نور بعد از اتمام دفاع مقدس به صورت خودجوش از سوی جوانان و دانشگاهیان انقلابی آغاز شده است.

وی متذکر شد: در سال گذشته ۱۳ هزار نفر دانش آموز، هزار و ۵۸۰ دانشجو و هفت هزار نفر اقشار عمومی مردم در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.

به گفته حسینی در سال جاری نیز سهمیه اعزام ۲۳ هزار نفر برای استان اردبیل پیش بینی شده و به مدت ۱۱ ماه در طول سال انجام خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: از جمله موانع توسعه کاروان های راهیان نور افزایش مشارکت مردمی به ویژه اولیای دانش آموزی است.

وی با تاکید به ضرورت مشارکت اقشار مختلف فرهنگی در اعزام های کاروان های راهیان نور و جذب کمک های مالی به ضرورت مشارکت ادارات نیز تاکید  کرد.

حسینی افزود: سال گذشته اعزام کاروان های راهیان نور از سوی ادارات مطرح شد که متاسفانه به دلایل نامعلوم مورد توجه قرار نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار