حقیقت پور مطرح کرد
حقیقت پور پیش از این هم در اظهاراتی غیرمسئولانه و زیرسئوال بردن مسیر راه آهن اردبیل، بهانه دست دولت داد تا بودجه قطره چکانی این طرح قطع شود.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 18 April 2017

به گزارش تابناک اردبیل، منصور حقیقت پور که به دلیل رشته تحصیلی(مدیریت استراتژیک) همواره سعی می کند تا اظهارنظرهای خود پیرامون همه مسایل را از این زاویه به طور عمیق و استراتژیک محور تحلیل و بررسی کند اخیراً در باره قانون انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای آن موضع گیری جالب کرده است.

نماینده سابق مردم اردبیل و نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس در این باره به فارس گفت:: در هر دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری به دلیل ضعف قانون شاهد خوش‌رقصی عناصر لوکس و سبک در عرصه ثبت‌نام ریاست‌جمهوری هستیم، افرادی که بدون داشتن صلاحیت و فهم سیاسی صرفا جهت خوش‌رقصی و مزاح ثبت‌نام می‌کنند و فرصت‌های مناسبی را برای رسانه‌های معاند فراهم می‌کنند تا به ریش انقلاب و جمهوری اسلامی خندیده و آن را مسخره کنند.

وی که در قامت مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار نظر می کرد ،افزود: سؤال ما از شورای محترم نگهبان که حافظ اسلامیت نظام است این است که آیا مسخره کردن نظام و دادن ملعبه به دست دشمنان مشروع و مورد قبول اسلام است؟

استاندار اسبق اردبیل در ادامه توضیح داد: چرا پس از دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری این نقیصه مرتفع نشده است؟ دنیا برای این کار راهکار گذاشته است که قبلا در قانون انتخابات مجلس نهم نیز آورده شده ولی متأسفانه توسط شورای نگهبان رد شده است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از سخره‌کنندگان نظام که کاملا بی‌مورد و بیجا اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، به جرم توهین به شعور مردم و دادن مستمسک به رسانه‌های معاند باید محاکمه و مجازات شوند، در صورتی که شورای نگهبان و قوه قضاییه از این امر استنکاف کند جا دارد مردم انقلابی ایران با قهر انقلابی با این حرمت‌شکنان برخورد نمایند تا داغ سبک‌سری در پیشانی این افراد ممهور شود.

دعوت از مردم انقلابی برای اجرای مجازات قانون شکنان، یادآور شیوه مجازات انسان های اولیه است که در چارچوب آن، مجازات مرتکب جرم از سوی اعضای خانواده قربانی یا عشیره و قبیله او اجرا می شد که بعدها با گذشت زمان و تاسیس نهادهای قضایی و محکمه، این امور توسط محاکم اجرایی شد که به مرور به شیوه کنونی و پیشرفته خود انجامیده است.

البته کسی منکر اجرای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجبات دینی و دستورات الهی و اسلامی نیست اما بیان مشاور رئیس مجلس چیزی جز این مسئله را مطرح می کند. 

هنوز یادمان نرفته است که بخش عمده بهانه دولت در عدم تخصیص بموقع اعتبارات پروژه راه آهن اردبیل ناشی از اظهارات غیرکارشناسانه و غیرمسئولانه آقای حقیقت پور در دوره نمایندگی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بود که با خائن خواندن مسئولان وقت در انتخاب مسیر ریلی موجود، اساساً مسیر ریلی میانه-اردبیل را غیرایمن و خطرناک خواند و پیشنهاد کرد که مسیر جایگزین راه آهن مورد مطالعه،تصویب و اجرا شود!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
سلام اقای حقیقت پور راه اهن اردبیل را که با نظریه های انچنانی تان تعطیل فرمودید ببینید میتوانید یک اش پرچربب راهم برای نامزدهای انتخابانی بپزید یانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار