نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق دستور اخذ شده از وزیر نیرو، هیات مدیره شرکت گاز با کاهش گاز بهای اردبیل موافقت کرده است و این نرخ در سال جاری بر اساس نرخ سال 94 محاسبه خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 18 April 2017
به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری اظهار کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت گاز کشور نرخ گازبهای استان اردبیل که  جزو استان‌های سردسیر کشور است، کاهش یافت و در سال جاری این نرخ بر اساس نرخ سال 94 محاسبه خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار خود با عراقی، مدیرعامل شرکت گاز کشور گفت: دستور کاهش نرخ گازبهای استان اردبیل از وزیر نیرو اخذ شده بود و روند اجرایی شدن این دستور در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کشور پیگیری شد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هیأت مدیره شرکت گاز با کاهش گازبهای اردبیل موافقت کرده است و این نرخ در سال جاری بر اساس نرخ سال 94 محاسبه خواهد شد.

بدری گفت: افزایش گاز بهای استان سردسیر اردبیل به یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان تبدیل شده بود و بسیاری از خانواده‌ها برای پرداخت گازبهای مصرفی خود با مشکل مواجه شده بودند و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این مشکل مرتفع شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار