کد خبر: ۴۱۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 22 April 2017

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر جمعه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌ها و اردوهای هنری را از وعده‌های مدیریتی خود مطرح کرد.

سید ناصر اسحاقی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رشد کیفی مطلوبی در برگزاری کارگاه‌ها مشاهده می‌شود، تصریح کرد: کارگاه‌ها فرصت مطلوبی برای معرفی هنر استان اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم می‌سازد.

وی متذکر شد: رشد کمی و کیفی تولیدات هنری می‌تواند به واسطه کارگاه‌ها  تسریع یابد و برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های هنری فرصت محک هنرمندان را فراهم می‌سازد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان برنامه‌ریزی برای ارتقا دانش، بینش و مهارت هنرمندان را ضروری دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه‌ای به این مقوله شده است.

اسحاقی با بیان اینکه انجام کارهای کلیشه‌ای در مرام دولت تدبیر و امید نیست، ادامه داد: در واقع همچنان که از نام دولت پیدا است، دولت تدبیر و امید دولت عقلانیت و واقعیت است.

وی اضافه کرد: بنده در سال ۹۴ اعلام کرده بودم که به دنبال تعدد نمایشگاه‌ها نیستیم و در مقابل توسعه کارگاه‌های هنری را دنبال می‌کنیم که همین موضوع محقق شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: امروز ارتقا تولیدات هنری موجب شده هنرمندان استان در سطح ملی و جهانی جایگاه درخوری کسب کرده و آثار آن ها در نمایشگاه‌ها و رویدادهای جهانی هنری به نمایش درآید.

در این مراسم مسئول انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل نیز برگزاری سمپوزیم هنرهای تجسمی را فرصتی برای نمایش و معرفی جدیدترین آثار هنرمندان استان دانست.

محمد بخشعلیان به نمایش ۴۲ اثر نقاشی در نمایشگاه نقاشی هنرمندان اردبیلی اشاره کرد و گفت: در قالب نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی نمایشگاه‌های مجزایی در رشته‌های پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها برای اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی شده است و در طول برگزاری آن اساتید و هنرمندان استان و کشور حضور خواهند یافت.

نمایشگاه نقاشی هنرمندان اردبیلی تا ششم اردیبهشت‌ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار