کد خبر: ۴۱۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 22 April 2017
علی رحمتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: 38 دوربین نصب شده در جاده های استان اردبیل دوربین نظارتی و تصویری بوده و فقط برای مدیریت راهها استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در استفاده از دوربین های نظارتی و تصویری جز استان های پیشرو و پیشگام است، اظهار کرد: این دوربین ها همه راههای اصلی و گردنه های استان را زیرپوشش قرار داده و طبق نیاز سنجی های صورت گرفته در استان فقط چهار نقطه کور وجود دارد که با نصب چهار دوربین مورد نیاز تمام راههای ارتباطی استان زیرپوشش دوربین های نظارتی و تصویری قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: 13 دوربین ثبت تخلف رانندگی و پلاک خوان نیز در استان وجود دارد که خودروهای عبوری را که مرتکب تخلف می شوند به طور آنلاین جریمه می کنند.
رحمتی از نصب 15 دوربین جدید ثبت تخلف رانندگی در جاده های استان خبر داد و گفت: محل نصب این دوربین ها در محورهای رضی، اردبیل - مغان، اردبیل - نیر و اردبیل - آستار مکان یابی شده و در صورت تامین زیرساخت ها از جمله برق آماده نصب هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: با اینکه وجود بررسی ها نشان می دهد دوربین های نظارتی و تصویری و ثبت تخلف رانندگی در کاهش جرائم رانندگی نقش بسزائی دارد اما فرهنگ رانندگی درست و قانونمند و همکاری مردم از همه چیز مهم تر است.
مجموع راههای اصلی، فرعی و روستایی استان 6 هزارو 371 کیلومتر است که 131 کیلومتر از آن بزرگراه، 716 کیلومتر راه اصلی، 701 کیلومتر راه فرعی و چهار هزارو 768 کیلومتر راه روستایی است.
از چهار هزارو 768 کیلومتر راه روستایی استان هم 2 هزارو 593 کیلومتر آسفالت ، یک هزارو 42 کیلومتر شوسه و یک هزارو 113 کیلومتر به صورت خاکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار