استاندار یزد گفت: شرایط این دوره از انتخابات در کشور با دوره‌های قبل متفاوت است و ضرورت دارد مردم با آگاهی، انتخاباتی با مشارکت حداکثری را رقم بزنند.
کد خبر: ۴۱۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز کارگر، معلم و جوان اظهار داشت: تفاوت‌ انتخابات امسال با دوره های قبل به موضع‌گیری‌های ترامپ بازمی‌گردد، به‌طوری‌که حتی انتخابات فرانسه در مسیری متفاوت از دوره های گذشته قرار گرفته است.
وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هدف ماست، زیرا آن‌هایی که روی مباحث دموکراسی مانور می‌دهند، می‌دانند که در کشورهای جهان مشارکت در انتخابات به‌گونه‌ای که در ایران بوده، سابقه ندارد و همواره کمتر از 60 درصد است.
میرمحمدی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات بسیاری از مسائل را حل می‌کند؛ تأکید کرد: اینکه دولت جدید آمریکا مدام می‌گوید در حال بررسی برجام هستیم و نظر نهایی خود را اعلام نمی‌کند، منتظر سنجش میزان اتحاد و انسجام ملت ایران در انتخاب است و پس‌ازآن تصمیم‌گیری می کند، بنابر این میزان مشارکت در انتخابات در نوع رفتار غرب به ایران تاثیر زیادی دارد.
وی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی و بخصوص عربستان از توسعه اسلامی نگران و دلواپس هستند؛ گفت: همه این کشورها منتظر هستند که ببینند در ایران و انتخابات ایران چه اتفاقاتی روی خواهد داد تا سیاست‌های خود را مطابق با آن برنامه‌ریزی کنند.
میرمحمدی بابیان اینکه هرچه ما قوی‌تر باشیم، طرفداران نظام جمهوری اسلامی نیز قوی‌تر می‌شوند؛ گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران تا افریقا و آمریکا پیش رفته و فضای اسلام‌گرایی درحال‌توسعه است.
استاندار یزد با بیان اینکه دستور منع ورود اتباع برخی کشورهای اسلامی ازجمله ایران به آمریکا برای مقابله با توسعه اسلام‌گرایی صورت گرفته؛ تصریح کرد: شرایط این دوره از انتخابات با دوره‌های قبل متفاوت است و ضرورت دارد مردم با آگاهی در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.
عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان یزد با تاکید بر حضور خبرنگاران خارجی برای پوشش شکوه انتخابات ایران افزود: هرچه اقتدار ملی ایران بیشتر به نمایش گذاشته شود و بازتاب آن فراگیر شود به نفع ملت ایران خواهد بود.
میرمحمدی با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی موظف به کسب اعتماد مردم با ارائه خدمات مطلوب هستند؛ گفت: اگر فردی توقعی از ما دارد و آن توقع قانونی است، لازم است که برآورده شود و هرکجا که در توان و اختیارات قانونی مسئولین نیست به‌صراحت اعلام و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.
وی بابیان اینکه مردم همیشه و همواره همکاری لازم را با مسئولین نظام داشته‌اند؛ افزود: خوشبختانه مدیران استان نیز تمام سعی و توان خود را برای جلب اعتماد مردم به کار گرفته‌اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
استاندار یزد در پایان امیدواری کرد تا برنامه‌های گرامیداشت روز کارگر، معلم و جوان در استان با مشارکت و هم‌افزایی مردمی به نحو احسن برگزار شود.
در این نشست که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد، مدیران حاضر در جلسه پیشنهاد‌های خود در زمینه برنامه‌های گرامیداشت روز کارگر، معلم و جوان ارائه کردند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار