کد خبر: ۴۲۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 10 May 2017

داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال ایران با توجه به میزبانی شایسته اردبیل از احتمال میزبانی این شهر برای مسابقات انتخابی جام جهانی خبر داد. 

ورزشگاه رضازاده اردبیل در بازی امروز گنجایش سیل علاقمندان را نداشت و با پر شدن ظرفیت سالن بسیاری از علاقمندان در بیرون از ورزشگاه ازدحام کرده و امکان ورود به ورزشگاه را نیافتند. 

* تشویق های پرشور و در مواقعی کر کننده تماشاگران اردبیلی با کسب هر امتیاز تیم ملی ایران در فضای سالن رضازاده اردبیل طنین انداز شده و موجب روحیه بخشی به بازیکنان تیم ملی می شد. 

*مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و امور جوانان که به اردبیل سفر کرده است ، به همراه داورزنی معاون وزیر و سرپرست فدارسیون والیبال و استاندار اردبیل تماشاگر ویژه بازی فینال بودند. 

 * بسیاری از شهروندان اردبیلی در پارک معلم اردبیل از طریق تلویزیون هایی که از سوی شهرداری اردبیل در این مکان گردشگری تعبیه شده بود به صورت مستقیم بازی ایران و ژاپن را تماشا کردند. 

* بازی فینال از طریق شبکه ورزش و شبکه استانی سبلان اردبیل به صورت مستقیم پخش می شد. 

* مدال تیم های قهرمان ، نائب قهرمان و تیم سوم رقابت ها توسط وزیر ورزش و امور جوانان ، سرپرست فدراسیون ، استاندار اردبیل و مسئولان کنفدراسیون آسیا توزیع شد. 

* جشن قهرمانی تیم ملی ایران با نورافشانی و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن رضازاده برگزار شد، ضمن اینکه هنرمندان موسیقی و حرکات موزون قفقازی اردبیل نیز به اجرای برنامه پرداختند. 

*بازیکنان تیم ملی ایران با دور افتخار به تماشاگران پر شور اردیبلی ادای احترام کرده و از چندین روز حضور آنها در سالن مسابقات و حمایت از تیم ملی قدردانی کردند. 

* میزبانی خوب و شایسته اردبیل مورد رضایت تیم ها ،مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال ایران قرار گرفته و وزیر ورزش و امور جوانان نیز از میزبانی اردبیلی ها تجلیل کرد. 

* داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال ایران با توجه به میزبانی شایسته اردبیل از احتمال میزبانی این شهر برای مسابقات انتخابی جام جهانی خبر داد. 

* سرمربی تیم ملی ژاپن با اشاره به حضور پرشور اردبیلی ها در سالن مسابقات گفت: ما در بازی فینال با یک لشکر طرف بودیم و افتخار می کنیم که بازی خوبی هم مقابل ایران انجام دادیم . 

* با پایان آیین اختتامیه خیابان های اطراف ورزشگاه رضازاده اردبیل شاهد جشن تماشاگران اردبیلی بود و ترافیک سنگینی برای ساعتی در آن حاکم بود. 

* برخی از بازیکنان تیم ملی با تشکر از تماشاگران اردبیلی می گفتند که حتما دلشان برای تشویق های پرشور اردبیلی ها تنگ خواهد شد. 

* با معرفی برترین های رقابت های والیبال امید آسیا الله وردیان، مسافر، اسماعیل نژاد و تقی زاده چهار بازیکن ایرانی در میان برترین های این رقابت ها جای گرفتند. 

* امام جمعه و استاندار اردبیل در پیام مشترکی قهرمانی تیم ملی امید ایران در این رقابت ها را تبریک گفتند. 

رقابت های والیبال زیر 23 سال آسیا با شرکت 11 تیم آسیایی از دوشنبه هفته گذشته در اردبیل شروع و روز سه شنبه پایان یافت. 

در پایان این رقابت ها تیم ایران قهرمان شد ، ژاپن نائب قهرمان و تیم چین تاپیه نیز سوم شد.  ایران و ژاپن به مسابقات جهانی مصر که مرداد ماه برگزار خواهد شد راه یافتند. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار